چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان: مشارکت مردم در کارها، مهمترین برنامه بنیاد مسکن در جهت عمران و آبادانی روستاه

اختصاصی همای گیلان:مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان در همایش یک روز هم اندیشی شوراها و دهیاران شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت: امیدوارم که نتایج خوبی از این هم اندیشی حاصل شودزیرا همه عوامل تاثیر گذار دراین جلسه حضور دارند

download (1)

مهندس اکبرزاده افزود: شوراها و دهیاران دو بال خدمت رسانی به مردم هستند لذا بنیاد مسکن هر کاری را که انجام می دهد شوراها ودهیاران و مردم را در کارها مشارکت میدهد.

وی یادآور شد : تمام مشکلات روستائیان با اعتبارات دولتی حل نمی گردد و نمی توانیم تمام نیازهای مردم روستا را پاسخگو باشیم بلکه نیاز به حمایت مردم داریم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان تصریح کرد: سربلندیم که در انقلاب ما در همه کارها نقش تعین کننده را مردم برعهده دارند لذا در نظر داریم با بر مشارکت دادن مردم در کارها ،اعتبارات استانی را در زمینه زیر سازی و آسفالت هزینه نماییم.

مهندس اکبرزاده خاطر نشان کرد: هم اکنون در هر شهرستان طرح هادی یک روستا به صورت پایلوت (که در آن تمام شاخص های اجرای طرح هادی انجام می گیرد )اجرا می شود.

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …