چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیریت یعنی استفاده بهینه از فرصتها/ کلنگ یک پل در تازه آباد جنگاه سیاهکل به صورت فاینانس به زمین زده شد

اضافه به علاقمندیهاآرشیو تمام اخبار

این پل که با سرمایه یک ازاهالی محل (سرمایه گذار )به صورت فاینانس احداث می شود با حضور فرمانداری شهرستان سیاهکل ، سرمایه گذار ، اعضای شورای محل و دهیار کلنگ آن به زمین زده شد.

سرمایه گذار این پروژه با اعلام این مطلب که این روستا در۱۲ کیلومتری شهرستان سیاهکل قرار دارد و دارای ۳۴۳ خانوار ثابت و ۴۸ خانوار متغیر در قالب ۱۱۲۹ نفرجمعیت می باشد گفت :جمعیت این روستا در دو قسمت شرقی و غربی مستقر می باشد که قسمت اعظم آن در سمت غربی متمرکز است که در این قسمت مردم به جهت وجود کانال آبیاری بخصوص در زمان سیلاب با مشکل تردد مواجه هستند. مهندس میکائیل رحیمی پور دلیل انجام این کار را خدمت رسانی به مردم و عرق به کشور عنوان کرد و افزود : اینجانب اهل همین محل و دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران می باشم و احداث این پروژه هم با پیگیریهای اعضای شورا دهیار حادث شد به جهت اینکه دولت به دلیل کمبود اعتبارقادر به تامین اعتبار لازم در وضعیت کنونی نبودلذاهزینه آن توسط اینجانب تأمین می شود اما به محض تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت اعتبار هزینه شد ه برگشت خواهد شد.

مهندس رحیمی پور با اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمام استعلامات لازم مربوط به اداره آبیاری ، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن را اخذ نموده ایم تصریح کرد : هم اکنون بسیاری از مصالح مربوط به احداث پل خریداری شده و هیچ گونه مشکلی در زمینه تهیه مصالح وجود ندارد.

وی این حرکت را یک حرکت جهادی دانست و افزود : عمران و آبادانی در کشور صورت نمی گیرد مگر با همدلی و وفاق.

وی در پایان از همکاری فرمانداری ، اعضای شورا و دهیاری تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه خبرنگار ما گفتگویی با جمهور سعادت ، بدیع ا… برابری ، عباس پورقربان به عنوان اعضای شورا و حیدر درویشی در سمت دهیار انجام داده است که با هم آن را می خوانیم :

اعضای شورای ودهیار با اعلام این مطلب که یکی از مشکلات مردم این روستا تردد در زمان سیلاب از سمت شرق محل به غرب می باشد اظهار داشتند :احداث یک پل جهت حل مشکلات مردم از مدتهای گذشته در برنامه کاری ما قرار داشت اما امکان آن فراهم نشد.

ایشان افزودند : در این دوره تصمیم جدی گرفته شد تا نسبت به احداث آن اقدام گردد و با توجه به اعلام آمادگی از سوی مهندس رحیمی پور در زمینه قرار دادن سرمایه در این خصوص این امکان مهیا شد تا کلنگ آن به زمین زده شود.

خادمان مردم در روستای تازه آباد جنگاه اذعان داشتند : هم اکنون همه اقدامات اولیه انجام گرفته و هزینه اجرای آن با توجه به کارشناسی اداره راه و شهرسازی دویست میلیون تومان برآورد شده است.

ایشان با اشاره به این مطلب که هیچ گونه اعتباری از سوی دولت در این زمینه تخصیص داده نشده است و تمام هزینه ها به صورت فایناس توسط رحیمی پور تأمین می گردد اظهار امیدواری نمودند : در صورت تخصیص اعتبار تا پایان شهریور۹۳نسبت به اتمام پروژه اقدام نمایند.

آنگاه به کارهای پیگیری شد ه طی سه ماه اخیر اشاره شد و افزودند : یکی از خواسته ها ی بحق مردم با توجه به جمعیت مناسب ،گازرسانی می باشد که متاسفانه علی رغم پیگیرهای ندیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ، حاجتی ، فرماندار، حیدرنژاد رئیس گاز انجام شد تاکنون به دلیل کمبود اعتبار لازم نسبت به اجرای آن اقدام نشده است.

ایشان اذعان داشتند : اعتبار لازم جهت گاز رسانی به روستا۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است که انجام آن سالها توسط نور موسوی مدیر عامل گاز استان وعده داده می شود.

اعضای شورای ودهیاری خاطر نشان کرد: تخریب برخی معابر روستایی در سیل اخیر یکی از مشکلات اساسی ماست که حل این مشکل نیاز به مساعدت محیط زیست ، سازمان آب جهت برداشت شن از رودخانه دارد.

ایشان پیگیری در زمینه هدایت آبها سطحی و زیر سطحی (فاضلاب)را یکی از کارهای خود طی ۳ ماه اخیر عنوان نمودند و اظهار داشتند : با پیگیری های که در این زمینه از شرکت آب و فاضلاب شهرستان نموده ایم اجرای آن منوط به اختصاص اعتبار می باشد.

SAM_9051

SAM_9057

About

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …