چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل خانه خیرین کشور ۱۱هزارنفر از ایتام تحت پوشش خانه خیرین کشور هستند

 

 مدیر عامل خیرین کشور در آستانه اشرفیه اعلام کرد : بیش از ۱۱هزار نفر از ایتام تحت پوشش خانه خیرین کشور هستند.

محمد مقتدر شعار که در جمع خیرین موسسه صدیقه طاهره ( س) شهرستان استانه اشرفیه سخن می گفت افزود : بیش از ۲۲۰۰ موسسه خیریه در کشور با خانه خیرین کشور همکاری دارند که در استان گیلان بیش از ۲۰۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش موسسات خیریه استان گیلان می باشند.

همین مقام مسئول افزود : تمامی ایتام تحت پوشش بیمه اجتماعی و بیمه عمر هستند وی  افزود : بسیاری از خیرین کشور که به این عزیزان کمک می کنند حتی یتیم تحت حمایت خود را هم ندیده اند ولی در این کار خدا پسندانه شرکت دارند.

محمد مقتدر شعار خاطر نشان کرد :در بسیاری از موارد خیرین جامعه ما بسیاری از اموال و مایملک خود را وقف حمایت از ایتام می کنند که تلاش ما دست اندرکاران خانه خیرین کشور را برای رفع کمبودهای ایتام دو چندان می کند.

وی افزود : در آستانه اشرفیه ۱۳۸نفر از ایتام تحت پوشش قرار دارند که نشان دهنده حضور مردم مذهبی آستانه اشرفیه در کارهای خداپسندانه می باشد به همین دلیل همایش خیرین کشور در ۳۰ فروردین در آستانه اشرفیه برگزار می کنیم .

مدیر عامل خیرین کشور تصریح کرد : برای احداث موسسه خیریه صدیقه طاهره در آستانه اشرفیه مبلغ ۲۰۰میلیون تومان از سوی یک خیر اهدا شده است که حمایت های شهرداری این شهر هم می تواند در پیشبرد اهداف خانه خیرین کشور موثر باشد.

مقتدر شعار در پایان خواستار حمایت های متقابل شهرداری آستانه اشرفیه به خانه خیرین کشور و بویژه موسسه خیریه صدیقه طاهره ( س ) آستانه اشرفیه گردید.

در ادامه هریک از اعضای هئیت مدیره موسسه صدیقه طاهره مطالبی را برای پیشرد امور خیریه این شهرستان مطرح کردند.

شهردار آستانه اشرفیه نیز با اشاره به این نکته که پیشنهادهای مدیر عامل خانه خیرین کشور را برای همیاری و کمک مدنظر سیاست های شهرداری قرار می دهد اظهار داشت : باید راه کارهای حقوقی و حقیقی برای کمک را شناسایی و با مجوز شورا بتوانیم گام خوبی در این راه برداریم .

20140204121159105مهندس شفیعی افزود : اگر نیت خیر خواهانه باشد خداوند هم کمک می کند و موانع موجود را بر طرف می سازد . شهردار آستانه اشرفیه در این نشست اعلام کرد که سرپرستی و کمک به یک نفر از ایتام ۹ماهه که پدر و مادر خود را از دست داده اند به عنوان یک شخص حقیقی بر عهده خواهد گرفت.

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …

۲ comments

  1. سلام ادب احترام معرفی خانه خیرین شهرستان ساوه – خانه خیرین استان مرکزی- خانه خیرین ایران بعنوان نمونه برای ایجاد بانک اطلاعات کل خانه خیرین سراسر کشورhttp://ngo-ostanemarkazi.blogfa.com