چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت سیمان سبز دیلمان :وجود این شرکت یک معجزه برای منطقه است/ ۳۰ درصد زیر ظرفیت ، تولید می کنیم

اختصاصی همای گیلان:مدیر عامل شرکت سیمان سبز دیلمان در شورای اداری گفت : شرکت سیمان دیلمان وابسته به بنیاد مستضعفان است ظرفیت این شرکت یک میلیون تن است.SAM_0924

مهندس جعفرزاده افزود : سرمایه گذاری در این کارخانه ۴۵۰ میلیارد تومان است که از این پس ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به بخش ارزی و ۳۴۰ میلیارد تومان آن مربوط به بخش ریالی است.

وی اظهار داشت : ساخت این شرکت با تکنولوژی غربی و به روز است و حداقل آلودگی دارد. وجود این شرکت یک معجزه برای منطقه است زیرا در جایی که هیچ سابقه سرمایه گذاری صنعتی نیست می توان این شرکت امر مهمی برای منطقه تلقی گردد.

مدیر عامل شرکت سیمان خاطر نشان کرد : راه یکی از مشکلات اساسی نه تنها کارخانه بلکه همه مردم است که متأسفانه در زمان اجرای این پروژه انجام نشد.

جعفرزاده تصریح کرد : این شرکت روزانه باید یک میلیون تن سیمان تولید کند اما متأسفانه تا حال این اتفاق نیفتاده است و تازه امسال به ۷۰ درصد ظرفیت می رسیم که قطعاً یک عامل مهم این مسئله راه است و وقتی ۳۰ درصد زیر ظرفیت ، تولید می کنیم نمی توانیم به اهداف خود برسیم.

وی یادآور شد : هم اکنون این شرکت ۹۰۰ میلیون تومان بهای گاز و ۵۰۰ میلیون تومان بهای برق پرداخت می کند و برای دارایی ۲۰ میلیارد درآمد دارد و همچنین ۵/۱ میلیارد هم برای اداره بیمه و تأمین اجتماعی هزینه می نماییم مدیر عامل شرکت سیمان درخصوص نیروی انسانی گفت : این شرکت دارای ۲۶۷ نفر نیروی انسانی است که از این تعداد ۲۴۹ نفر بومی استان گیلان می باشد یعنی درخصوص ۹۳/۲۵ درصد بوی استان هستند و از این تعداد هم ۱۸۳ نفر بومی شهرستان سیاهکل می باشد با اینکه در این منطقه حتی یک واحد فنی و حرفه ای جهت آموزش وجود ندارد تعداد افراد غیر بومی استان گیلان فقط ۱۸ نفر است.

جعفرزاده با اعلام این مطلب که این شرکت یک نعمت برای منطقه تلقی می شود اظهار داشت : امیدوارم با وجود کارخانه سیمان این شهرستان علاوه بر صادر کننده محصول، نیروی انسانی متخصص به دیگر نقاط کشور باشد.

وی یادآور شد : شرکت سیمان باعث شد تا در گیلان اولین رینگ ایجاد شود زیرا تا قبل از این شرکت فاقد رینگ بود و هزینه ۵۰ درصد آن را هم این شرکت متقبل شد.

 

 

About

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …