چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل امور شهری و شوراها :کار شورا خواستن ونظارت است وکار شهردار اجرا وپاسخگویی

همای گیلان:مدیر کل امور شهری و شوراها طی سخنانی  در مراسم معارفه شهردار واجارگاه رودسر، تخصص و تعهد داشتن یک مدیر را مورد تأکید قرار داد و گفت : پورامیر فرد شایسته ، متخصص و صادقی است و پورحسین نیز اهل منطقه ، اهل شهرداری و متخصص می باشد که در شهر آستانه در شرایط بحرانی ، مدیریت امور شهری را بدست گرفت و عملکرد خوبی از خود بجای گذاشت که امروز نیز باید حمایت شود و هر کس که خدمت کند بی شک مورد حمایت مردم قرار می گیرد. کرمی نیز در بخشی از سخنانش امانت داری راراز موفقیت یک مدیر مشخصات مدیر خواند و گفت: باید امانت دار مردم باشیم و هر طور که دلمان می خواهد حق نداریم هزینه کنیم بنابراین آنچه که مرز بین کار شهرداری و شوراها رامشخص می کند قانون است.

شورا باید نظارت کند ، سوال کند ، بخواهد و شهردار هم باید اجرا کند و پاسخگو باشد پس نباید با هم اختلاف داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : شهردار باید به درد دل مردم توجه نماید وآماده شنیدن انتقادات باشدواز تعریف وتمجید مغرور نشود.

مدیر کل امور شهری و شوراها یادآور شد : پورحسین شهردار همه مردم این شهر است و با تخصصی که دارد می تواند با تعریف برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت خدمات خوبی از خود بر جای بگذارد ضمن آنکه به رفاه ، آسایش و فرهنگ مردم باید توجه داشته باشد و در اجرای ممیزی شهر تلاش نماید و فصل الخطاب همه اختلافات قانون است.

About

Check Also

دکتر آقایی : بازرسی کل نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب در استان اتفاق افتاده مطالبه خواهد کرد

دکتر آقایی : بازرسی کل نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر که در بحث زباله …