چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه فرمانداری لاهیجان: رودخانه زاکله بررود احیا می شود

همای گیلان، به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در جلسه بررسی پروژه های آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تشریح پروژه های اجرایی آب و فاضلاب در لاهیجان گفت: در راستای احیای رودخانه ها و استفاده از توان و ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان، ساماندهی رودخانه زاکله بررود و نهر نخجیرکلایه در دستور کار است.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر اجرای پروژه های آب و فاضلاب در سطح شهرستان لاهیجان روند رو به رشدی داشته است از یک سو و احساس تعهد نسبت به همکاری در کاهش آلاینده های فاضلابی در این شهرستان افزود: در راستای ساماندهی رودخانه زاکله بررود و نهر نخجیر کلایه سه پروژه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی فاضلاب نخجیر کلایه در ۲ فاز اجرا خواهد شد تصریح کرد: در فاز اول ۵ خروجی فاضلاب به نهر نخجیر کلایه طی مدت شش ماه و در فاز دوم ۷ خروجی فاضلاب حداکثر طی یکسال به تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان هدایت خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: انتقال فاضلاب منطقه حاجی آباد با لوله ۴۰۰ میلیمتری پلی اتیلن از روی رودخانه زاکله بررود به مناقصه گذاشته خواهد شد و تا پایان سال جاری اجرایی می گردد.

مدیرعامل آبفای گیلان ارزش اجرایی سه پروژه را در مجموع ۲۵میلیارد ریال اعلام کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …