چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد از آن اطاعت می کنیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد آنها برای شروع دوباره مسابقات تابع تصمیم مدیران و تصمیم گیران هستند.

همای گیلان: افشین ناظمی، مدیرعامل سپیدرود درباره شروع لیگ برتر و تمرینات تیم‌ها و اینکه آیا باشگاه‌های دسته اولی نیز قادر خواهند بود در شرایط کرونا تمرینات خود را از سر بگیرند گفت: ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد از آن اطاعت می‌ کنیم ولی باور کنید بعد از چند ماه تعطیلی لیگ آماده شدن و رسیدن به شرایط ایده‌ال خیلی سخت است و مطمئناً زمان خیلی زیادی برای این کار لازم است. ما تحت هر شرایطی تابع قانون هستیم و از آن پیروی می‌ کنیم.

ناظمی با اشاره به وضعیت بحرانی استان گیلان در روزهای ابتدایی شیوع کرونا گفت: ما در این مدت هیچ تمرینی نداشتیم شهر رشت وضعیت خیلی بدی داشته است و همچنان شرایط سفید را ندارد. اگر هم می‌ خواستیم تمرین و کسب آمادگی کنیم کسی حاضر نبود این کار را انجام دهد. هنوز کسی به ما اطلاعی درخصوص شروع شدن لیگ نداده است و هیچ ابلاغیه و نامه‌ای به دست‌مان نرسیده است.

ناظمی در خصوص شرط‌بندی در فوتبال و صحبت‌ های امید روانخواه در رابطه خصوص شرط بندی در تیم‌های لیگ یک اینطور توضیح داد:‌ صحبت‌هایی که از سوی امید روانخواه درخصوص شرط‌بندی در فوتبال مطرح شده است نشنیده‌ام. در تیم ما چیزی به عنوان شرط‌بندی وجود ندارد ما از همه بازیکنان‌مان راضی هستیم و هرکجا افشین ناظمی حضور داشته باشد ریشه شرط‌بندی را می‌ خشکاند/ورزش سه
با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …