چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: اهدای بسته های تشویقی بی سابقه از اداره توزیع برق برای ۹۵ درصد،از مشترکان با صرفه‌جویی در ساعات پیک مصرف

  • مدیرعامل توزیع برق گیلان اعلام کرد:

اهدای بسته های تشویقی بی سابقه از اداره توزیع برق برای ۹۵ درصد،از مشترکان
با صرفه‌جویی در ساعات پیک مصرف/

بیش از ۹۵ درصد شهروندان گیلانی زیر دو و نیم برابر الگوی مصرف قرارگرفته و مصرف برق هوشمندانه دارند

محمدتقی مهدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: پاداشهای اداره توزیع برق برای مشترکانی که دارای مدیریت در مصرف هستند اعمال میگردد.

همای خبر مهدی‌زاده با ذکر این آمار که در سال گذشته ۸۰۰ هزار مشترک از امتیاز پاداش برخوردار بودند گفت: در مجموع مبلغی معادل ۵۴ میلیارد تومان پاداش برای مشترکان گیلانی اختصاص یافته است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اعلام کرد: بیش از ۹۵ درصد شهروندان گیلانی زیر دو و نیم برابر الگوی مصرف قرارگرفته و مصرف برق هوشمندانه دارند..
وی گفت: در حوزه صنایع نیز ۱۹ میلیارد تومان به مشترکان دارای مدیریت مصرف پاداش اختصاص داده شده است.

محمدتقی مهدی‌زاده با تاکید بر اینکه تابستان امسال بنا به پیش بینی ها با دمایی بالاتر از مدت مشابه سال گذشته مواجهیم و تابستان گرمتری خواهیم داشت گفت: امسال ۳۹ هزار مشترک جدید به شبکه توزیع برق گیلان افزوده شده است و لذا به شهروندان توصیه میکنیم در ساعات پیک مصرف وسایل پرمصرف برق چون جارو برقی، چرخ گوشت، ماشین ظرفشویی و لباسشویی را خاموش نگه دارند تا با مشکل قطعی برق مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: در سالیان اخیر غالب شهروندان گیلانی با هوشمندی الگوهای مصرف صحیح را رعایت میکنندو شبکه توزیع برق گیلان نیز بر خود لازم میداند با ایجاد انگیزش و تخصیص پاداش و تخفیفات ویژه پاسخگوی این حس مسئولیت شهروندان باشد.

وی تصریح کرد:از ۱۶ خرداد ماه سال جاری مدیریت بار اعمال می شود و بسته های تشویقی نیز از اول خرداد تا پایان شهریور اعمال می شود.

وی گفت: شرکت توزیع برق گیلان طی نشست هایی با صاحبان صنایع سنگین، به آنان توصیه نمود تا تعطیلی هفتگی واحدهای صنعتی به روزی در وسط هفته انتقال یابد تا به این شکل بار ترافیکی مصرف برق بین روزهای هفته توزیع گردد و همچنین در بخش کشاورزی نیز اعلام شد چنانچه بین یاعات ۱۱ تا ۱۸ مصرف برق را متوقف کنند، در ۱۹ ساعت آینده از تعرفه های رایگان توزیع برق گیلان برخوردار خواهند شد و در صدد هستیم الگوی پیشین ۱ مساوی ۵ در سال گذشته را امسال به شاخص های یک مساوی ۲۰ برسانیم تا حداکثر تعامل و رضایت شهروندی در این جریان اجرایی گردد.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیاردی برای احداث پالایشگاه صنعتی خون درگیلان

سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیاردی برای احداث پالایشگاه صنعتی خون درگیلان صرفه‌جویی ۶۲ میلیون دلاری با …