چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:افتتاح طرح های بازرسی سلامت استان در ۵ نقطه از خروجی استان و برخی از شهرها همزمان با سراسر کشور

با حکم وزیر بهداشت مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی استان ها به جمعیت هلال احمر واگذار شد

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح بازرسی سلامت استان همزمان با کشور در ۵ نقطه خروجی استان و برخی شهرها افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به افتتاح طرح بازرسی سلامت در گیلان بیان کرد: طرح بازرسی سلامت کشور همزمان در ۵ نقطه خروجی استان افتتاح شد.

ولی پور با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این طرح با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و کارکنان مرکز بهداشت، اورژانس و نیروی انتظامی در خروجی های استان مستقر و نسبت به تب سنجی، پایش و غربالگری خودروها اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تاکید بر پایش سرنشینان خودروها در مبادی خروجی استان اذعان داشت: در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری، فرد مورد نظر با هماهنگی اورژانس جهت قرنطینه به مراکز درمان منتقل می شود.

مهدی ولی پور از واگذاری مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپهای بازرسی سلامت از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: طی حکمی مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی استان ها از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، یادآور شد: با توجه به ایام نوروز از سفر به استان گیلان اکیدا خودداری و به دستورات و ابلاغیه های وزارت بهداشت توجه گردد.

شایان ذکر است؛ طرح مذکور در ۲۷ اسفند ماه سال جاری با حضور سیاوش غلامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان و مسئولین شهرستان رودسر در محور خروجی پلیس راه چابکسر به رامسر افتتاح شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …