چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت تا کنون ۴۴۳۴تماس در رابطه با برف برقرار شده است

همای گیلان:مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت گفت که تاکنون ۴۲۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵ و ۱۷۷ تماس با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری رشت در رابطه با برف برقرار شده است

بابک رمضانی  گفت: از شب گذشته که بارش برف به شدت در رشت آغاز شد، تاکنون ۴۲۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵۵ آتش نشانی و ۱۷۷ تماس با ۱۳۷ سامانه اطلاع¬رسانی رشت انجام گرفته و تاکنون به تمام موارد تماس گرفته شده ترتیب اثر داده شده است.
او با اشار به کولاک و بارش برف ۶۵ متری در رشت از شب گذشته تاکنون گفت: از شب گذشته تاکنون ۹۶ دستگاه خودرو در شهرداری فعالیت بوده و به برف روبی و حل مشکلات ناشی از برف پرداخته است.
رمضانی تاکید کرد: از ۴۲۵۷ تماس گرفته شده با آتش نشانی ۷۰ مورد مربوط به سقوط درخت، دو مورد حریق خودرو، ۷۰ مورد کابل و تیر برق، ۴ مورد حادثه آسانسور، ۳۵۰ مورد کمک به خودروهای گیر افتاده، ۱۱ مورد کمک به بیماران اورژانسی و ۱۰ مورد حریق مسکونی تجاری بوده که به همه شان رسیدگی شده است.
او همچنین گفت: از ۱۷۷ تماس گرفته شده با سامانه ۱۳۷، ۱۲۶ مورد مربوط به برف¬روبی حیابان¬ها و کوچه¬ها و بقیه موارد سقوط درخت بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت گفت: ۲۷ درصد حوادث در منطقه یک، ۱۶ درصد در منطقه دو، ۲۲ درصد در منطقه ۳، ۲۳ درصد در منطقه چهار و ۱۲ درصد در منطقه پنج اتفاق افتاد.
رمضانی تاکید کرد: از شب گذشته تمام نیروها در شهرداری به حالت آماده باش درآمده و در آتش نشانی ۸۸ نیرو شیفت بودند که ۱۳۰ نیروی دیگر فراخوانده شدند و ۱۸ افسر آماده نیز به نیروها ملحق شدند.
او در پایان تاکید کرد: در مورد تمام تماس¬های گرفته شده اقدامات لازم صورت گرفته و پس از این نیز کارکنان شهرداری به مردم خدمت رسانی خواهند کرد./گیل خبر

باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی، برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی …