چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: منطقه آزاد انزلی به مرکز استراتژیک داد و ستد با کشورهای حاشیه خزر تبدیل خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد در حوزه تجارت و گردشگری گفت: ارائه خدمات هوشمند در منطقه آزاد به گردشگران و فعالان بخش اقتصادی نیازمند توسعه IT و شبکه فیبر نوری است.

همای گیلان، رضا مسرور ظهر امروز در آیین افتتاحیه شبکه فیبر نوری و زیرساخت دسترسی ارتباطات ثابت پرسرعت منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در منطقه آزاد در حوزه‌های گردشگری، صنعتی و تجاری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه منطقه آزاد با توسعه آی‌تی رقم می‌خورد افزود: با رشد و توسعه همه‌جانبه در منطقه آزاد حضور و تجهیز منطقه به شبکه فیبر نوری واجب بود.

ریس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای فعالان اقتصادی و تجاری در منطقه آزاد فراهم است گفت: زمینه حضور و کسب‌وکار برای همه سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد فعال‌شده و این منطقه پنجره واحد در توسعه شبکه‌های توسعه کسب‌وکار تعیین‌شده است.

مسرور سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت را قابل‌توجه دانست و تصریح کرد: منطقه آزاد منطقه گردشگری است و پنج میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر در این منطقه حضور پیدا می‌کنند که ارائه خدمات هوشمند به گردشگران نیازمند توسعه ارتباطاتی و آیتی است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه آزاد گفت: منطقه انزلی به مرکز استراتژیک دادوستد با کشورهای حاشیه خزر تبدیل خواهد شد.

فارس

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …