چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان؛ بازنشستگان گنجینه بزرگی از علم و تجربه می باشند

اعضای کانون بازنشستگان شرکت برق منطقه ای گیلان با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان در دفتر کار ایشان دیدار کردند.


همای خبر /بهمن داراب زاده در این دیدار و نشست گفت: بازنشستگان، کارکنان شاغل دیروز می‌باشند که امروز پس از سال‌ها تلاش و خدمت در راه توسعه و آبادانی کشور به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند و گنجینه بزرگی از علم و تجربه می‌باشند و باید از این پتانسیل بزرگ در راه اعتلای صنعت برق و کشور عزیزمان نهایت بهره را برد.

داراب زاده گفت: شرکت برق منطقه‌ای گیلان آمادگی کامل دارد تا با افتخار و در چارچوب قانون، امکانات رفاهی و درمانی را در اختیار بازنشستگان عزیز قرار دهد و مسائل و مشکلات این عزیزان را برطرف نماید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های همکارانمان، خوشبختانه در جهت رفاه حال بازنشستگان، آسانسور ساختمان کانون بازنشستگان برق منطقه‌ای گیلان نصب و راه اندازی شد که این اقدام و دیگر اقدامات انجام شده فقط برای جبران گوشه‌ای از زحمات و خدمات ارزشمند بازنشستگان است که سال‌ها در صنعت پرافتخار برق کشور به خدمت پرداخته اند.

وی افزود: همکاران بازنشسته افراد شایسته و توانمندی هستند که نتیجه سال‌ها کار و تلاش ایشان به بار نشسته و باید ضمن حفظ جایگاه وشان بالای آنان، با جان و دل در راه حل مسائل و مشکلاتشان بکوشیم.

گفتنی است که در این دیدار، محمدی مدیر عامل و هر یک از اعضای کانون بازنشستگان برق گیلان، ضمن تشکر و قدردانی از توجه و تلاش‌ها و عملکرد مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان به ارائه گزارشی از عملکرد کانون پرداخته و همچنین برخی از مسائل بازنشستگان را در بخش‌های مختلف بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …