چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : افتتاح پروژه های مهم برق رسانی در دهه مبارک فجر با هدف بهبود خدمات رسانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : افتتاح پروژه های مهم برق رسانی در دهه مبارک فجر با هدف بهبود خدمات رسانی

همای خبر_ محمدتقی مهدیزاده از افتتاح ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

محمدتقی مهدیزاده از افتتاح ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت، تعداد ۵۷۳ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا با ارزشیبالغ بر ۲۴۷۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهدرسید.

 

وی تاکید کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق قرار گیرد و در این راستا پروژه رفع ضعف برق روستایی در دهه فجر پیش رو مورد بهره برداری و استفاده مشترکین محترم قرار خواهد گرفت.

 

مهدیزاده با اشاره به اینکه اکثر قریب به اتفاق روستاهای گیلان در اقصی نقاط استان برقدار شده اند افزود: درحال حاضر برق‌رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …