چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: افزایش ضریب پایداری قریب به ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

افزایش ضریب پایداری قریب به ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای ۸۶ مرحله طرح افزایش تاب آوری با اعتباری معادل ۲۲۴۵۹ میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران خبر داد.

صادقی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.

 

وی افزود : با توجه به دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگو ها و روش های متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب آوری است.

وی در همین راستا اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی و تعریف یک ساختار مناسب از برآورد خرید تجهیزات تا انجام تعمیرات را از دیگر مزایای این طرح جهادی دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون طی ۸۶ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۲۶۲ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۱۳۸۷ نفر ساعت روی قریب به ۱۰۰ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.

صادقی تاکیدکرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون ۶۳ فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری معادل ۲۲۴۵۹ میلیون ریال تعمیر و بهسازی شده است .

وی در خاتمه گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *