چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) در بازدید از مجتمع چوکا: 🔳 طرح جامع توسعه ۲۰ ساله چوکا را با استفاده از تمامی ظرفیت ها تدوین و اجرا خواهیم کرد.

همای خبر به نقل ازوابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، ظهر امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۰ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ضمن حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا از واحدهای این مجتمع صنعتی شمال کشور بازدید نمود.

✔️ در ابتدای این بازدید باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر، به بیان برنامه های در دست اجرا و آتی پرداخت.

⏺️ در ادامه محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در چوکا گفت:

🔳 با حمایت های شستا و مشارکت بخش خصوصی شاهد رونق چوکا و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

✔️ سپس ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی شستا با اشاره به لزوم برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در برنامه های توسعه ای چوکا گفت:

🔻 چوکا میراث گذشتگان است و برای حفظ و توسعه این میراث باید نگاه ملی داشته باشیم.

💠 ایشان همچنین با اشاره به ظرفیت دارایی ها و املاکِ چوکا خاطرنشان کرد:

🔻 ما (مجموعه شستا) به عنوان سهامدار اصلی چوکا پای کار هستیم تا چوکا به رونق کامل برسد و برای رسیدن به این مهم، طرح جامع توسعه ۲۰ ساله را در چوکا تدوین و اجرا خواهیم کرد.

💠 مدیرعامل شستا در ادامه با بیان این مطلب که رونق چوکا نیازمند تدوین سند توسعه است، گفت:

☑️ با تلاش یکدیگر تمامی بخش های کارخانه اعم از واحد های مختلف تولیدی می‌بایست راه اندازی گردد و در گام بعدی طرح های تفریحی و گردشگری و املاک چوکا ساماندهی و به بهره برداری برسد.

✔️ در بخشی از این بازدید، از ۵ محصول جدید فناور در شرکت چوکا با مشارکت شرکت دانش بنیان سبو سیب سلامت نیز رونمایی گردید که مناسب برای انواع بستر کشت می باشد.

⏺️ لازم به ذکر است در این دیدار مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو و ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعتی سلولزی تامین گستر نوین تاصیکو نیز حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …