چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع کارکنان مخابرات لرستان گفت: تعصب کارکنان مخابرات در فعالیت ها موجب بقا و حفظ برند شرکت می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع کارکنان مخابرات لرستان گفت: تعصب کارکنان مخابرات در فعالیت ها موجب بقا و حفظ برند شرکت می شود

 

 

مهندس سلطانی با قدردانی از فعالیت های همکاران منطقه مخابرات لرستان در توسعه شرکت تصریح کرد : با وجود همه مسایل و محدودیت ها، شما کارکنان با تعصب وکوشش بی دریغ خود موجب بقا و حفظ برند مخابرات هستید.

 

همای خرر_ به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت در سفر یک روزه خود به استان لرستان در جمع صمیمی با کارکنان مخابرات لرستان دیدار کرد و گفت: تمامی متخصصان شرکت مخابرات در سراسر کشور همانند ستون و شیرازه این شرکت هستند و تاثیرزیادی بر موفقیت شرکت دارند .

وی با تاکید بر همدلی و همکاری برای رسیدن به موفقیت اظهار داشت : با وجود بسیاری نامهربانی ها در حوزه مخابرات که موجب مشکلات عدیدی برای کارکنان مخابرات و توسعه شرکت شده است ، امیدوارم با هوشیاری و تدابیر درست این شرکت که برای نظام جمهوری اسلامی لنگرگاه بسیار قوی در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی ، زیرساختی وفضای مجازی است به پیشرفت در ارایه خدمات برسد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نیروی انسانی در این شرکت به عنوان سرمایه اصلی این شرکت است اظهار داشت: شما کارکنان با تلاش و تعصب خود موجب رشد و تقویت  اقتصادی کشور هستید.

وی با نوید آینده روشن برای شرکت مخابرات و کارکنان آن ، اظهار امیدواری کرد ؛ باهمکاری و همدلی تمامی کارکنان ،این خانواده بزرگ ارتباطات در سراسر کشور به وضیعت مطلوب دست می یابند .

همچنین در این سفر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه لرستان دیدار کرد واز نزدیک با مسایل بازنشستگان منطقه لرستان وو شنیدن درخواست های آنان قرار گرفت

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …