چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی آزاد شد

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از عرضه خودروهای خارجی با پلاک این منطقه در نمایشگاه‌های اتومبیل ایران خبر داد.

139208181656163721502283

رضا مسرور  اظهار کرد: مجوز عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی در سطح نمایشگاه‌های اتومبیل صادر شده است.

وی افزود: به درخواست مردم گیلان و پیرو هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور تسریع، تسهیل و یکسان‌سازی در نحوه عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی و ارائه خدمات بهینه به خریداران خودروها، امکان عرضه و خرید خودرو در تمامی شهرستان‌های محدوده تردد خودرو از سوی شرکت‌های واردکننده خودرو صادر شد.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: عدم ضرورت مراجعه خریداران به محدوده پلاک‌گذاری، افزایش ساعات بازدید خودروها، اختصاص فضا و مکان مناسب نمایشگاهی، حذف واسطه‌گری و دلالی، امکان ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات از جمله مزایای اجرای این طرح است.

مسرور با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ شرکت با دریافت مجوزات لازم از سوی منطقه آزاد اقدام به واردات خودرو می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ نمایشگاه عرضه خودرو از سوی شرکت‌های وارده‌کننده خودرو با پلاک منطقه در شهرهای رشت و انزلی با فراهم نمودن شرایط مناسب در این زمینه شروع به فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌های مجاز واردکننده خودرو موظف شده‌اند فضای نمایشگاهی مناسب با رعایت ضوابط و استاندارهای لازم در سطح شهرستان‌های محدوده تردد خودرو را به این سازمان تعرفه کنند، افزود: پس از بازدید و موافقت سازمان نسبت به مجوز فروش خودروها در نمایشگاه‌های مزبور اقدام کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: شهرستان‌های بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، صومعه‌سرا، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، فومن و سیاهکل در محدوده تردد ۵۰ کیلومتر خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال سازمان به آدرس اینترنتی www.anzalifz.ir مراجعه کنند./تسنیم

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …