چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد نجات ۵ گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان

مدیرعامل هلال احمر گیلان از نجات پنج گمشده خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم امدادی از پایگاه ماکلوان و یک تیم از شعبه فومن با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمکدار به منطقه مذکور اعزام شدند.

همای خبر/سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از نجات پنج گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۹:۰۰ امروز گزارش مردمی مبنی بر گم شدن پنج نفر مرد جوان در محور فومن به قلعه رودخان، منطقه فوشه، ییلاق دایلاسر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم امدادی از پایگاه ماکلوان و یک تیم از شعبه فومن با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمکدار به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نجات پنج فرد مورد نظر گم شده عنوان کرد: پس از چندین ساعت عملیات جستجو، پنج فرد مورد نظر توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا شدند.

غلامی، با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشته است، گفت: پس از توزیع ۲۴ قرص نان، ۱۲ بطری آب معدنی و کنسروجات بین افراد مذکور، هر پنج نفر به محل امن منتقل شدند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …