چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل کارخانجات چای رفاه خواستار ایجاد بازارهای کار جدید و حمایتهای دولتی در تولید و توزیع چای در کشور شد

مدیرعامل کارخانجات چای رفاه خواستار ایجاد بازارهای کار جدید و حمایتهای دولتی در تولید و توزیع چای در کشور شد

شهروندان با مصرف چای مرغوب داخله، از صنایع کشور حمایت کنند/


بازدید از کارخانه چای رفاه با حضور پورحیدری مدیرکل صمت، براتی فرماندار و بداشتی سرپرست اداره صمت لاهیجان

.
اختصاصی،همای خبـر – یوسف ابراهیـمی ، مدیرعامل کارخانجات چای رفاه در پایان این بازدید طی گفتگو یی با همای خبر از مسئولان دولتی در بخش صنایع خواستار حمایت های ویژه از تولید کنندگان چای شد.

این کارآفرین لاهیجانی که هم‌اکنون در چهار کارخانه تولید چای رفاه برای بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است توضیح داد: کارخانجات چای رفاه با وجود مشکلات عدیده از جمله کاهش سرمایه درگردش توانست در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید را در عملکرد سالانه خود ثبت نماید.

وی با توضیح اینکه تولیدات کارخانه چای رفاه عمدتا چای سیاه و چای سبز است گفت: خوشبختانه استقبال شهروندان و هموطنان از تولیدات داخلی و چای مرغوب تولید داخل در سالیان اخیـر بهبود یافته و مصرف کنندگان از خواص چای طبیعی آگاهی نسبی یافته اند .

وی افزود : با این وجود تولیدات کارخانه های چای برای یافتن بازارهای کار جدید و ایجاد توازن در خرج کردها و گردش مالی نیازمند حمایت مسئولان و توجهات ویژه تجار برای توزیع این محصول در بازارهای داخلی و خارجی هستند.
وی با ابراز گله مندی از فروشگاههای زنجیره ای شهرهای گیلان برای تاخیـر در پرداختها گفت: در حال حاضر پرداخت بدهی ما به سازمان چای و کشاورزان، مهمترین دغدغه کارخانه چای رفـاه لاهیجان است.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای مصرف چای داخله، از مسئولان دولتی خواستار همراهی و حمایت از کارخانه داران صنعت چای کشور شد.

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …