چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل کارخانه برنجکوبی عدالت شهرستان شفت: در حال حاضرعدم توزیع سوخت گازوئیل تنها معضل اصلی است

اختصاصی همای گیلان:حسن محمدی مدیر و صاحب کارخانه برنجکوبی عدالت (جاده امامزاده اسحاق به سمت روستای مبارک اباد) است که با روی خوش و با استقبال گرم در خصوص کارخانه برنجکوبی عدالت به ما گفت: کارخانه برنجکوبی عدالت اولین کارخانه ای است که حدود ۶۰ سال پیش در این مکان فعالیت دارد و از مرحوم پدرم به ارث رسیده و از همان زمان در ایام نوجوانی با پدرم در این کارخانه مشغول بودم .


وی ادامه داد بعد از پدرم این مکان را تعمیر و توسعه دادم .مدیر کارخانه شالیکوبی عدالت با بیان اینکه این کارخانه کاملا بصورت سنتی اداره می شود افزود:قبلا جهاد کشاورزی لاستیک ،سوخت و پوست کن بصورت تعاونی در اختیار شالیکوبان قرار می داد اما چند سالی است که خبری از توزیع گازوئیل نیست و باید با مراجعه به ارگانهای مختلف و ثبت نام در سایت که کلی وقت گیر است و معلوم نیست که اندکی گازوئیل در اختیار ما قرار بدهند یا نه با مشکل عدم توزیع سوخت گازوئیل مواجه هستیم که یکی از عمده ترین مشکل کارخانه داران سنتی است.
وی با بیان اینکه شرکت نفت سوخت کافی در اختیارمان قرار ندهد افزود: اگر سوخت کافی نداشته باشیم باید درب کارخانه را ببندیم.
وی یاداور شد: در حال حاضر با توجه به تورم قادر به تجهیزات کارخانه نیستیم و اگر بخواهیم سوخت را تبدیل به برق کنیم یک میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت که از توان ما خارج است .
محمدی گفت:امسال با توجه به بارندگی اخیر هم کشاورزان و هم شالیکوبان اسیب جدی دیدند و کیفیت محصول کشاورزان پایین امد .وی مساحت کارخانه را ۵۰۰متر مربع عنوان کرد و گفت یک نفر بصورت دایم که جمعا دو نفر کارگر اداره این کارخانه را بر عهده داریم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …