چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرمالی داماش گیلان: اداره کل ورزش گیلان فقط ۵۰ میلیون به داماش کمک کرد

همای گیلان:محمد رسول زارعی  در واکنش به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: این ۴۶۰ میلیونی که می گویند در طی دو سال به داماش کمک شد و تنها ۵۰ میلیونش از سوی اداره کل ورزش و جوانان بوده است.13930123183229992519693

وی افزود: خوب است اگر مسئولی اطلاعاتی به مردم می دهد آن را شفاف و گویا اعلام کند و این مبلغ ۴۶۰ میلیونی که مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کردند تمام پرداختی بود که در طول مدت دو سال به داماش کمک شد و آن هم نه فقط از سوی تربیت بدنی که از جانب چند اداره و سازمان مختلف بود.

مدیرمالی باشگاه فرهنگی و ورزشی داماش گیلان  گفت: ۲۰۰میلیون تومان از این رقم در سال گذشته و توسط استاندار وقت آقای هاشم نیا به داماش طی دو فقره پرداختی، یکی پیش از بازی با سپاهان و یکی پیش از مسابقه با استقلال به داماش داده شد.
زارعی تصریح کرد: ۱۰میلیون از این پول امسال توسط هیئت فوتبال به بازیکنان پاداش داده شد و همانطور هم که همه می دانند دو کمک ۱۰۰میلیونی هم توسط استانداری گیلانی و شهرداری رشت در نوروز امسال به داماش داده شد و پنجاه میلیون هم که از سوی استانداری و توسط اداره کل ورزش و جوانان به این باشگاه پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این پول ها ریالی در سیستم باشگاه تزریق نشد، گفت: همانطور که همه می دانند هزینه های جاری باشگاه که مربوط به اداره تیم های مختلف از نوجوانان تا بزرگسالان است و شامل سفرهای متعدد هفتگی، اقامت تغذیه و دهها خرج دیگر است کم از مبلغ قرارداد بازیکنان ندارد، اما ما تمامی این پول های داده شده در طی دو سال گذشته را مستقیما به حساب بازیکنان واریز کردیم و سندهای پرداختش همگی موجود است.

مدیرمالی باشگاه فرهنگی و ورزشی داماش گیلان با اشاره با صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص فرستاده شدن غذای روزانه برای عابدینی، گفت: پس از احداث رستوران باشگاه داماش طبق دستور مدیرعامل، کلیه بازیکنان، عوامل اجرایی و پرسنل باشگاه داماش می توانستند برای مصارف شخصی با پرداخت هزینه مربوطه از این رستوران غذا سفارش دهند.

وی اظهار کرد: در این مدت آقای عابدینی نیز از همین رستوران غذا خریداری می کرده اند. این روال طی چند سال اخیر همیشه اجرا می شد و با توجه به این درآمدزایی، رستوران باشگاه در دوران بی پولی نیز توانست به کار خود ادامه دهد.

مدیرمالی داماش افزود: آقای رهنما در مورد چیزی که اطلاع ندارند بهتر است ابتدا کسب اطلاع کنند و سعی در تشویش اذهان عمومی برای پیشبرد اهداف شخصی خود نداشته باشند. ق/تسنیم

About

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …