چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در مراسم قبل از خطبه های نماز جمعه امروز رشت: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان اولویت اصلی آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید است

سلامت دانش آموزان و فرهنگیان اولویت اصلی آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید است


همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر رشت به مناسبت آغاز سال تحصیلی با اشاره به برخی فعالیت های آموزش و پرورش در آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از سال تحصیلی جدید اظهار داشت: برای زمینه سازی هر چه بهتر شروع سال تحصیلی، واکسیناسیون فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان گیلانی دز اول را دریافت و تا امروز هم ۵۰ درصد معلمان استان دز دوم را  تزریق کرده اند. وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در شیوه های آموزش مجازی در سال گذشته خاطرنشان کرد: معلمان با تلاش ها و مجاهدت های فراوان اجازه ندادند که فرآیند آموزش تعطیل شود و در این راه حتی برخی از معلمان بر روی تخت های بیمارستان، مشق ایثار کردند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر آمادگی استان در استفاده از شیوه های گوناگون آموزشی  اظهار داشت: سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰ ، به صورت مجازی در مدارس پر جمعیت آغاز خواهد شد و در مدارس روستایی _ عشایری و کم جمعیت با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی، آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

رحمتی با تأکید مجدد بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس، خاطرنشان کرد: با تأکیدات رئیس جمهور، پس از واکسیناسیون فرهنگیان در مراحل بعدی همه مرتبطین نظام آموزشی از جمله خانواده ها و رانندگان سرویس مدارس واکسینه می شوند. وی با اذعان به اولویت آموزش حضوری بر سایر روش ها اظهار داشت: برای نیل به این هدف حضور سرزده در مدارس از سوی مدیران کشوری و استانی آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با اشاره به شیوه های آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید گفت: امسال هم فرآیند نظام آموزشی به صورت حضوری ، استفاده از پیام رسان آموزشی شاد و مدرسه تلویزیونی ایران دنبال خواهد شد.
رحمتی با تقدیر از مسئولان استانی به ویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان بر مساعدت همه دستگاه ها و رسانه ها در جهت اقناع خانواده ها در آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری تأکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …