چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان: راه یابی ۱۱۴ نفر به مرحله استانی انتخاب معلمان نمونه

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان: راه یابی ۱۱۴ نفر به مرحله استانی انتخاب معلمان نمونه

همای خبر/مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در فرایند انتخاب معلمان نمونه پس از بررسی های صورت گرفته توسط مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش ۱۱۴ نفر شامل ۸۱ زن و ۳۳ مرد به مرحله استانی انتخاب معلم نمونه راه یافتند.

محمد فائزی در سومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با تشریح آغاز فرآیند شناسایی معلمان نمونه در سامانه Ltms.medu.ir و Htd.medu.ir از ۱۶ اسفند اظهار داشت: از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ همکار آموزشی ، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک ، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد.

وی افزود: در این مرحله پس از داوری در سطح منطقه که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر به عنوان نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شرکت ۳ / ۳۳ درصد فرهنگیان در انتخاب معلم نمونه اظهار داشت: معلمان شهرهای آستارا، رودسر و صومعه سرا بیشترین مشارکت را در این فرآیند داشته اند.

فائزی با اشاره به مستندات مورد نیاز برای شرکت در فرایند شناسایی معلمان نمونه اظهار داشت: مولفه های طراحی آموزشی، توانمندسازی، تکالیف، ارزشیابی، فعالیت های علمی و پژوهشی، حیطه های ابتکار ، ایثار و همچنین دیگر مستندات از شاخص های مهم در تعیین عنوان معلم نمونه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و … شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی در مقاطع تحصیلی مختلف که حداقل ۱۲ ساعت در هفته تدریس می کنند؛ مشمول برنامه انتخاب معلمان نمونه محسوب می شدند.

انتخاب معلمان نمونه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری در راستای اجرای نمودن راه کارهای ۲ _ ۸ و ۱ _ ۱۰ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تحقق اهداف اسناد بالادستی برای ارج نهادن به مقام شامخ معلم انجام می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …