چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان؛ مدارس سما می توانند به پشتوانه علمی و تجهیزاتی دانشگاه آزاد اسلامی، الگوی تحولی منطبق بر سند تحول بنیادین را طراحی کنند

بیست و هفتمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.


همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش مجموعه سما استان و با توجه به اهداف سند تحول خاطر نشان کرد: مجموعه سما با امکانات خوب، ذخیره علمی مهمی دارد و جزو مدارسی هستند که توانایی خدمات بیش از حد متعارف را با دارا بودن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد نیز رویکرد ولایی دارد و در آنجا تحول را شاهد هستیم، گفت: دانشگاه و مدارس سما با توجه به رویکرد درست می توانند یک الگوی تحولی مناسب طراحی کنند. همچنین سند تحول باید یک برش مدرسه ای داشته باشد و می توانیم یک الگوی منطبق بر سند تحول در مدارس استان داشته باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …