چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل اجتماعی گیلان عنوان کرد ورود ۱۶.۵ میلیون گردشگر به گیلان

همای گیلان:یونس رنجکش بعد از ظهر امروز در نشست با فرمانداران با اشاره به ضرورت جلب رضایت گردشگران تابستانی، اظهار کرد: شاهد تلاش‌های بسیار و حس همگرایی و تعامل بودیم که بسیار چشمگیر است.
139306061254496163502113
وی با اشاره به عدم تغییر و افزایش اعتبارات سفر استان نسبت به سال گذشته، افزود: در حوزه مدیریت بهینه تلاش هایی صورت گرفته که شاهد تحولات خوبی بودیم که باعث جلب رضایتمندی مردم شده است هرچند کاستی هایی وجود دارد.
مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان گفت: باتوجه به رویکرد استاندار گیلان نسبت به ظرفیت های استان و با توجه به ۱۶.۵ میلیون نفر که در سه ماه گذشته وارد استان شدند باید نگاه ملی به حوزه خدمات رسانی وجود داشته باشد که در سواحل شاهد اجرای آن بودیم.
رنجکش تصریح کرد: با توجه به رقم ۲۶ میلیارد تومانی که برای سواحل اختصاص داده شده شاهد تحولات خوبی در سال های آینده خواهیم بود و بخش عمده ای از کارها را از پاییز شروع خواهیم کرد تا در سال آینده خدمات مطلوب تری را ارائه دهیم .
وی تصریح کرد: تا پایان دور سوم مسافرت گردشگران ما یک مدت زمان محدودی را داریم که ترافیک زیادی وجود خواهد داشت که نیازمند همدلی است.
مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان اظهار کرد: در رابطه با حقوق ناجیان غریق منتظر اعتبارات هستیم و از حدود ۲۰ روز پیش با اداره کل جوانان مذاکراتی را در مورد پرداخت داشته ایم و باید حقوق کسانی که جان انسان ها را نجات میدهند پرداخت شود.
رنجکش خاطرنشان کرد: با تلاش ناجیان غریق شاهد احیای بیش از ۱۵۰۰ نفر بودیم و این حاصل تلاش مضائف ناجیان غریق بوده است.
وی با بیان اینکه باید بر خدمات رسانی بهینه برای جذب گردشگران تاکید داشت چون مسافران سفیرانی هستند که می‌توانند استان ما را هرچه بهتر در سایر نقاط کشور و شهر خود به دیگران معرفی کنند، گفت: بحث نضارت در حوزه گران فروشی و سود جویی و به ویژه امنیت سلامت غذایی یکی از بحث های مهمی است که سعی کردیم هدایت کنیم .
مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: زیبا سازی شهرها به شهرداران گوشزد شده تا با جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر و راه‌ها و زیبا سازی محیط مطلوبی را برای گردشگران فراهم سازند و همچنین تلاش می کنیم در ساماندهی دریا شرایط بهتری را فراهم کنیم .
رنجکش گفت: تاکنون گروه های مختلف وزارت کشور سرکشی از سواحل را داشتند که نتیجه آن رضایتمندی خوبی از استان داشتند و از این بابت از همه تشکر می کنیم که یک نگاه مثبت را ارائه دادیم و همچنین ما نیز در حوزه اجتماعی ۳۰۰ مورد بازدید را از سواحل داشتیم.

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …