چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد تجلیل از ۹۰ جانباز گیلانی در روز جانباز

همای گیلان:احمد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم تقدیر از سه جانباز ۷۰ درصد این شهرستان در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد:  به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز  در قالب طرح کشوری و به نمایندگی از مقام معظم رهبری، ائمه جمعه سراسر استان از جانبازان تجلیل می‌کنند.t3_7135782

وی با بیان اینکه در ۳۰ شهرستان سه جانباز با ائمه جمعه دیدار و گفت‌وگو می‌کنند، افزود: در این دیدارها در مجموع از ۹۰ جانباز شاخص گیلانی به همراه خانواده آنها تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه گیلان بیش از ۲۷۰ جانباز بالای ۷۰ درصد دارد، گفت: کل جانبازان استان ۲۲ هزار نفر است که چهار درصد کل جانبازان کشور را دارا هستیم.

نقش امر به معروف در جامعه کمرنگ است

 جانباز ۷۰ درصد شهر رشت در این دیدار با اشاره به نقش کمرنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: از نماینده ولی فقیه در استان می‌خواهم بر این مهم بیشتر از گذشته تاکید و مسئولان را راهنمایی کنند.

اسماعیل موسی‌پور، اعتیاد را یکی دیگر از مشکلات مهم و ناراحت کننده بیان کرد و  افزود: جامعه نیازمند توجه بیشتر در زمینه مواد مخدر است و از مسئولان می‌خواهم در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از سه جانباز ۷۰ درصد شهرستان رشت به نام‌های محمد نجات حسنی که در سه مرحله در سال‌های ۶۲، ۶۳ و  ۶۴ در مناطق جنگوله، اشنویه و جزیزه مجنون، اسماعیل موسی‌پور در سال ۶۷ در جزیزه مجنون و  سیدحسن موسوی در سال ۷۵ در کردستان به درجه جانبازی نایل شدند، تجلیل به عمل آمد./ تسنیم

About

Check Also

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد اختصاصی …