چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد تزریق بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن به ایثارگران گیلانی

مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن با رعایت اولویت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گیلان شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد، همسران معظم شهدا و همسران معظم جانبازان بالای ۵۰ درصد در سراسر استان در حال تزریق است.

همای گیلان به نقل ازعبدالله پاکاری  از آغاز سومین مرحله واکسیناسیون خانواده های شاهد و ایثارگر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در مرحله نخست تزریق واکسن به والدین معزز دو شهید و سه شهید و جانبازان ۷۰ درصد استان و در مرحله دوم نیز تزریق واکسن به جانبازان بالای ۵۰ انجام پذیرفت.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن با رعایت اولویت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گیلان شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد، همسران معظم شهدا و همسران معظم جانبازان بالای ۵۰ درصد در سراسر استان در حال تزریق است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، نظارت، رسیدگی و پاسخگویی به امور درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برنامه ریزی و اجرای طرح پایش سلامت و پاسخگویی و تسریع در پیگیری امور جامعه بزرگ ایثارگری را از مهمترین برنامه های بنیاد شهید گیلان در حوزه بهداشت و درمان دانست.

پاکاری اضافه کرد: تزریق واکسن به سایر اعضای جامعه ایثارگری استان اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حسب تعامل بنیاد شهید با دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز بهداشت مطابق با اولویت‌های تعیین شده از سوی ستاد کرونای استان با جدیت ادامه دارد.

وی همچنین از واکسینه شدن حدود ۲۰۰۰ ایثارگر گیلانی در مقابل بیماری کرونا تاکنون خبر داد و تصریح کرد: جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی نیز بین ایثارگران گیلانی توسط بنیاد استان توزیع شده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …