چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد کشف ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در رشت

همای خبر به نقل از ایسنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف و پلمب یک انبار پخش مواد غذایی با ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در رشت خبر داد.

مرتضی امینی ، از کشف و پلمب یک انبار پخش مواد غذایی در رشت خبر داد و اظهار کرد: در این انبار ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده را کشف کردیم که با دستور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان این انبار پلمب شد.

وی با اشاره به آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات اقتصادی کار شبانه روزی را در سراسر استان آغاز و اقدامات نظارتی را تشدید کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار مجازات ۱۰ برابری اعلام می شود و انبار محل تخلف پلمب شده و نصب بنر صورت می گیرد.

امینی از تشکیل کمیته اقدام مشترک استان خبر داد و تصریح کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تامین کالا، صمت وظیفه نظارت و بازرسی و تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به تخلفات و اقدامات قانونی را بر عهده دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی و سپاه با همکاران نظارتی استان، عنوان کرد: اقلام کشف و توقیف شده بین مردم با قیمت مصوب توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از برخورد شدید با سودجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم می توانند با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صمت به امر نظارت کمک کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …