چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان عنوان کرد روز قدس؛ گفتمان فراگیر ملت های آزادی خواه/ پاسخ به دشمن راهبردی و هوشمندانه خواهد بود

به گزارش همای خبر و به نقل از ایسنای گیلان:مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تاکید کرد: امروز دیگر روز قدس از قالب یک روز نمادین و مناسبتی به در آمده و به یک گفتمان فراگیر در بین کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

 

سرهنگ حسن حبیبی  با اشاره به جنایت اخیر رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه، اظهار کرد: در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش ایالات متحده آمریکا برجسته است.

 

وی حمایت آمریکا از رژیم صهیونستی را تمام عیار، سیستماتیک و قاطعانه دانست و افزود: تمامی جنایاتی که این رژیم در حق مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه اعمال داشته، همواره با حمایت کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس بوده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه نتانیاهو به دلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه‌طلبانه صهیونیست‌ها تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است، عنوان کرد: نتانیاهو با به هم زدن صحنه جنگ درصدد اجتماع کمک از کشورهای غربی و حامی خود بر آمده است.

 

حبیبی آرمان آزادی قدس و فلسطین را جزء راهبردهای جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز دانست و تاکید کرد: امروز دیگر روز قدس از قالب یک روز نمادین و مناسبتی در آمده و به یک گفتمان فراگیر در بین کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه و مقابله مستضعفین با مستکبرین است، اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان پر از حیرت و وحشت نظام سلطه است.

 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محفوظ دانستن حقوق خود برای اتخاذ اقدامات متقابل، به صورت راهبردی و هوشمندانه و با در نظر گرفتن حفظ امنیت کشور عزیز ما ایران، پاسخی مناسب و اقدامی اساسی را انجام خواهد داد

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *