چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه گیلان: جهش تولید، مستلزم پشتیبانی بانک‌هاست

مدیرکل صمت در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه گیلان:
جهش تولید، مستلزم پشتیبانی بانک‌هاست

/اگر سرمایه ها به بخش مولد بیاید، تولید شتاب پیدا می کند


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان گفت: یک رکن اساسی شتاب تولید، تزریق به موقع تسهیلات بانکی به بدنه تولید است.

همای خبر- نقل از  روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان با اشاره به لزوم هم افزایی جهت تحقق شعار سال جدید اظهار داشت: اگر سرمایه ها به بخش مولد بیاید، تولید شتاب پیدا می کند لذا جهش تولید، مستلزم پشتیبانی بانک‌هاست.
وی با بیان اینکه ولایت مداری مدیران مرتبط به حوزه تولید در عملیاتی نمودن دستور رهبر معظم انقلاب است افزود: با توجه به تعیین ۱۰ ساله شعار سال در حوزه تولید و اقتصاد؛ توقع ما از مدیران انقلابی، کمک و مساعدت به اجرایی شدن منویات حکیمانه رهبری می‌باشد.
این مسئول با تشکر از همکاری ارزشمند بانک سپه در سال گذشته عنوان کرد: انصافاً بانک سپه با رویکرد مطلوب به حوزه تولید همواره در اعطای تسهیلات به تولید کنندگان استان سرعت عمل مطلوبی داشته است.
مدیر کل صمت گیلان به ضرورت همکاری کلیه بانک‌ها و دستگاه‌های زیربنایی جهت ارتقاء صنعت و تولید استان اشاره نمود و تاکید کرد: تحقق شعار سال فقط مختص اداره کل صمت نیست بلکه همسویی و همراهی آحاد مردم، انجمن‌ها، تعاونی‌ها و سایر نهادهای مدنی علاقمند به تولید و اشتغال لازمه این کار بزرگ است.
در ادامه این نشست علیرضا عزیزی، مدیر امور شعب بانک سپه استان نیزهدف از حضور خود در اداره کل صمت را اعلام آمادگی برای حمایت از تولید دانست و گفت: پاشنه آشیل اقتصاد کشور، تولید و اشتغال زایی می‌باشد و قطعاً در سال جدید فرمان عالمانه رهبر معظم انقلاب، نقشه راه خواهد بود.
مدیر امور شعب بانک سپه استان گیلان، حمایت از بخش تولید را اولویت نخست سیاست‌های این بانک برشمرد و گفت: یقیناً با آمادگی کامل و تسهیلگری در اعطای تسهیلات به کمک صنایع فناور و زود بازده خواهیم شتافت و از هیچ کمکی توسعه پایدار اقتصاد مولد دریغ نخواهیم کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/ بیش از ۱۴۰ طرح نیمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *