چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان‌؛ تمام قد در خدمت تولید هستیم

مدیرکل صمت گیلان‌؛

تمام قد در خدمت تولید هستیم/

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه تولید دستکش گیلان

حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و هیات همراه با اهداف ارزیابی کیفی تولیدات صنایع گیلان و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان صبح چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۳ از کارخانه دستکش گیلان بازدید کرد.

به گزارش همای گیلان؛ تیمور پورحیدری در حاشیه بازید از شرکت دستکش گیلان با همراهی معاون وزیر صمت با ذکر اینکه عمده ترین مشکل بخش صنایع و تولید مسائل مربوط به تامین انرژی است گفت: تولید کنندگان گیلان همواره در ارائه کیفیت مطلوب تولیدات خود، دغدغه مند بوده و صادرات محصولات تولیدی را در هدف گذاریهای خود قرار داده اند.
پورحیدری توضیح داد : مشکلات ارزی در تهیه مواد اولیه وارداتی از دغدغه های تولید کنندکان است که در این راستا خواستار نگاه ویژه مسئولان در حمایت از چرخه صنایع گیلان هستیم.

سیاستهای جدید دولتی بر پایه حمایت از تولیدکنندگان

فرهیدزاده معاون وزیر صمت در حاشیه این بازدید در پاسخ به موارد مطرح شده با اشاره به سیاستهای جدید دولتی بر پایه حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد ردیف های حمایتی ارزی گفت : از طریق مسئولین استانی و مقامات وزارت صنعت، معدن تجارت و اتاق سرمایه گذاری پیگر رفع دغدغه های صنایع گیلان خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت دستکش گیلان در این بازدید با ذکر اینکه این کارخانه هم اکنون با اشتغالزایی ۳۴۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بیش از ۵۰ سال سابقه تولید دارد و سی سال است که با همراهی بخش خصوصی در حال ادامه کار است گفت: طرح توسعه ایجاد ۱۵۰ اشتغال با سرمایه۲۸۰ میلیاردیرا در برنامه داریم.

مدیر کارخانه دستکش گیلان ضمن توضیحات مبسوط در خصوص خروجی هر اتاق و بخش های کارخانه گفت : برای بالابردن سطح کیفی محصولات و عنایت به این که این کارخانه به چند کشور از جمله چین و مالزی صادرات دستکش دارد، اتاق فوق تخصصی کنترل کیفی محصول را نیز با بهره گیری از دستگاههای مخصوص در این کارخانه تعبیه کرده است.
گفتنی است با معاون وزیر صمت با همراهی مدیر کل صمت گیلان از سه خط تولید دستکش آشپزخانه، دستکش های صنعتی و بافت و تولید دستکش ملانژ بازدید کردند.

انتهای پیام/ همتی خبر( همای گیلان)

About نسرین عشقی

Check Also

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران اختصاصی همای خبر– هرچند …