چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان خبر داد : اولین کمیسیون نظارت شهرستان خمام تشکیل شد

مدیرکل صمت گیلان خبر داد :
اولین کمیسیون نظارت شهرستان خمام تشکیل شد/

افزون بر ۲ هزار واحد صنفی خمام دارای اتاق اصناف و اتحادیه مستقل می شوند

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان با حضور در خمام گفت :تشکیلات صنفی در شهرستان جدیدالتاسیس خمام در چارچوب قانون نظام صنفی راه اندازی می شود .

همای خبر- نقل از روابط عمومی صمت گیلان: اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان خمام به میمنت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان خمام، مدیرکل صمت و رئیس اتاق اصناف مرکز استان در محل سالن جلسات فرمانداری متشکل از اعضا قانونی تشکیل گردید که تیمور پورحیدری در این جلسه اظهار داشت: افزون بر ۲ هزار واحد صنفی حوزه شهرستان خمام دارای اتاق اصناف و اتحادیه های مستقل می شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات کمیسیون نظارت و انجام فرآیند مستقل ساماندهی صنفی خمام ضروری است افزود: براساس قانون نظام صنفی واحد های صنفی مستقر در خمام از شهرستان رشت منفک و به شهرستان خمام منتقل خواهند شد و روند انتخابات اتحادیه ها نیز در چارچوب قانون با نظارت کامل برگزار می شود.
رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان با اشاره به صدور حکم برای رئیس اداره صمت شهرستان خمام بعنوان رئیس کمیسیون نظارت خمام تاکید کرد : قطعا ماموریت کمیسیون نظارت خمام ساماندهی دقیق امور صنفی بر اساس ضوابط و ایجاد اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط به فراخور رسته های صنفی موجود در شهرستان با هدف نظارت بر بازار و خدمت به مردم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به ایجاد تشکیلات در درگاه ملی مجوزها و سامانه نوین اصناف برای خمام اشاره نمود و گفت : ضمن ایجاد ساختار در فضای مجازی؛ فعلا با استقرار کاربر اتاق اصناف رشت و تیم بازرسی در خمام پرونده های صنفی مرتبط به شهرستان خمام از رشت به خمام منتقل و تحویل داده خواهد شد که پس از استقرار کامل در اولین گام صنوف فاقد پروانه به ویژه در بخش مشاورین املاک و بنگاه های خودرو به سرعت ساماندهی خواهد شد.

دکتر پورحیدری خاطر نشان کرد: هدف بهبود خدمت به کسبه و بازاریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که امیدواریم با راه اندازی تشکیلات جدید صنفی خدمات صنفی مطلوبی را در شهرستان خمام شاهد باشیم .

About نسرین عشقی

Check Also

در روز شوراها، شهردارلاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

در روز شوراها، شهردارلاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردارلاهیجان از …