چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان خبر داد: بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از پتانسیل های تجاری و صنعتی گیلان/ گیلان می تواند هاب تجاری محصولات صنعتی کشور باشد

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از واحدهای صنعتی گیلان گفت: رشد و توسعه بخش تولید و تجارت گیلان در ارتقاء سهم اقتصاد ملی ضروری است.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، دکتر محسن کوشش تبار، معاون اقتصادی وزیر کشور به اتفاق استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل صمت گیلان از ظرفیتها و زیرساخت های بندری و صنعتی گیلان در منطقه آزاد انزلی و شهرصنعتی رشت بازدید کردند.

مدیرکل صمت گیلان سفر معاون اقتصادی وزارت کشور به استان را امید بخش توصیف کرد و افزود: گیلان می تواند هاب تجاری محصولات تولیدی کشور باشد و برای رسیدن به این هدف؛ باید پتانسیل های بالقوه عظیمی که در این منطقه وجود دارد بطور جهادگونه، فعال و پویا شوند.

تیمور پورحیدری در تشریح برنامه های یک روزه معاون اقتصادی وزیر کشور به گیلان عنوان کرد: معاون اقتصادی وزیر کشور در سفر امروز پس از بازدید از اسکله بندر انزلی و توسعه فرودگاه بین المللی رشت؛ جهت شناخت اجمالی از توانمندیهای صنعتی از واحدهای صنعتی؛ شرکت های صنعتی تولید موتور و توربوشارژ، تولیدکننده دان مرغ و ماهی، تولیدکننده آرد و سبوس و همچنین ریسندگی ایران برک بازدید نمود.

شایان ذکر است دکتر محسن کوشش تبار، معاون اقتصادی وزارت کشور عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید حضور خواهد داشت و بطور دقیق از مسایل و مشکلات فعالین اقتصادی مطلع و در صورت لزوم مسائل را مستقیم از مسولین مربوط طرح و پیگیری خواهد کرد.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …