چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان: رعایت عفاف و حجاب در کل بازار و فروشگاههای بزرگ، تکلیف است/ ریشه اعتقادی کسبه و بازاریان؛ حربه ترویج بی حجابی را خنثی می‌کند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان در نشست با مدیران فروشگاه های بزرگ گفت: ریشه اعتقادی کسب و کار بازاریان زحمتکش، حربه ترویج بی حجابی را در بازار خنثی می کند.


همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، «نشست تحکیم عفاف و حجاب در بازار گیلان» با حضور جانشین فرماندهی سپاه قدس و رئیس اتاق اصناف و مدیران فروشگاه های بزرگ و سایر مدیران ذی ربط برگزار گردید که در این نشست؛ تیمور پورحیدری رعایت عفاف و حجاب در فروشگاههای بزرگ و کلیه سطوح بازار را تکلیف دانست و گفت: پیشینه اصناف و بازار با ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و دشمن پس از ناکامی در حوزه اقتصادی و نظامی؛ دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه بازار به هیچ عنوان دنبال حواشی نیست، اظهار داشت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی و بازاریان خد‌وم به دنبال تخریب برند خود نیستند و صرفا به دنبال منافع اقتصادی و مشتری مداری هستند و این قبیل اعمال به اقتصاد آنها آسیب وارد میکند.

رییس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان به وجود ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با بدحجابی اشاره کرد و افزود:
پاشنه آشیل اقتصاد اجتماعی، بازار و اصناف است و تلاش دشمن این است که از طریق ترویج بی حجابی به کشور ضربه بزند و بازار را تحت شعاع قرار داده و تضعیف کند.

مدیرکل صمت گیلان هوشیاری کسبه و بازاریان و مدیران فروشگاه های بزرگ را در دفع دسیسه های مختلف خصمانه، ضروری و اثربخش دانست و تاکید کرد: کسبه و بازاریان اجازه ندهند برنامه های پلید دشمن، فضای سالم بازار را دچار حواشی و چالش‌های اجتماعی بیهوده کند و این موضوعات با روح کسب و کار حلال ایرانیان سازگاری ندارد و امیدواریم با نهایت دقت و ظرافت بدون هیچ تنشی این دسیسه دشمن نیز نقش بر آب گردد تا شاهد رونق بیشتر بازار باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …