- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

مدیرکل صمت گیلان عصر امروز در بازدید از سه واحد صنعتی و یک واحد تجاری: برندسازی و زیرساخت صادراتی برای تولید پوشاک گیلان ضروری است/ قطارصنعت پوشاک گیلان در ریل رشد قرار گرفته است ازدیاد واحدهای تجاری در گیلان گردشگرپذیر؛ باعث رونق اقتصادی خواهد شد

همای خبر /مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان عصر امروز ابتدا از ۳ واحد صنعتی در حوزه نساجی و پوشاک در شهرک صنعتی سفیدرود بازدید بعمل آورد و گفت: با وجود ۴۰ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه تولید پوشاک، قطارصنعت پوشاک گیلان در ریل رشد قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری از واحدهای صنعتی تولید کننده پوشاک مردانه؛ زنانه و بچه گانه و همچنین ملزومات کمک پزشکی به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بازدید نمود و از نزدیک چالش های آنها را مورد ارزیابی و رسیدگی قرار داد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه این بازدید با توجه به توانمندی و رویکرد توسعه محور تولیدکنندگان پوشاک، تاکید کرد: تحقیقات و شناسایی بازارهای مصرف خارجی باید با حضور در نمایشگاه ها و فضاهای تخصصی تجاری کشورهای هدف آغاز شود تا برند کالای مرغوب ایرانی به نحو شایسته معرفی گردد.
وی با بیان اینکه بازارسازی در حوزه پوشاک مستلزم شناسایی خرده فرهنگ های پوششی جوامع مختلف است، افزود: هر کشوری جذابیت های رنگ و طرح البسه مخصوص به خود را دارد که تولید کننده ما با هوشمندی کامل می تواند در بازار آنها نفوذ و عرض اندام کند.
وی در بخش دیگری از بازدید عصر گاهی خود، هنگام بازدید از فروشگاه مهرگیلان به لزوم ازدیاد فروشگاه های یکپارچه و بزرگ تجاری در گیلان پرداخت و تصریح کرد: با عنایت به گردشگر پذیر بودن استان گیلان و ضرورت دسترسی ساکنین و مسافران به مایحتاج روزانه؛ از احداث مجتمع و فروشگاههای بزرگ تجاری حمایت و استقبال می کنیم.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]