چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل محیط زیست استان از گشت ضربتی محیط زیست از هفته آینده خبر داد

اختصاصی همای گیلان، دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده درراستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد.
قربانعلی محمدپور باتایید خبر فوق اظهار کرد: جلسه ای با حضور فرمانده مرزبانی ناجا گیلان درباره برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار شد.
دکترمحمدپورگفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق نوار ساحلی وبانظر به اینکه تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان علل‌الخصوص پارک ملی بوجاق، پناهگاه حیات وحش لوندویل، جوکندان و منطقه چمخاله لنگرود در نوار مرزی استان واقع شده لذا برای بهبود وضعیت حفظ و حراست از این مناطق و جلوگیری از ورود متخلفان وایجاد همکاری مشترک و برنامه‌ریزی منظم فی‌مابین یگان حفاظت محیط زیست استان و عوامل فرماندهی مرزبانی به عمل آمد.
وی افزود: مقرر شد همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان رود کوچ از مورخ ۱۵/۱۲/۹۶ برنامه‌های گشت اجرایی مشترک با محوریت یگان حفاظت محیط زیست استان و حضور و همکاری پرسنل مرزبانی ناجا در این مناطق به صورت منظم تا پایان فصل مهاجرت ماهیان استخوانی و رود کوچ به انجام برسد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …