چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد: فروش ۱/۵ میلیاردی صنایع‌دستی و سوغات منطقه در جشنواره بهار نارنج کومله

ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از فروش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هنرهای صنایع‌دستی و سوغات منطقه در جشنواره بهار نارنج خبر داد.


همای خبر/مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از فروش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هنرهای صنایع‌دستی و سوغات منطقه در جشنواره بهار نارنج خبر داد

ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره بهار نارنج در بخش کومله شهرستان لنگرود از تاریخ ۲۰ اردیبهشت به مدت ۳ روز به همت مدیریت شهری کومله برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در این جشنواره حدود ۵۰ غرفه طراحی گردید که ۳۵ غرفه آن به محصولات صنایع‌دستی اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: در این مدت ۳ روزه، درآمد حاصل از فروش محصولات صنایع‌دستی حدود ۲ میلیارد تومان بوده است و حدود ۱۰ هزار نفر از مردم از این جشنواره بازید نمودند.

جهانی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره رونق اقتصادی و حفظ مشاغل خانگی و زنجیره ارزش در حوزه اقتصاد می‌باشد که باعث اشتغال‌زایی بیشتر می‌گردد.

این جشنواره از پرمخاطب‌ترین رویدادهای کشور با بیش از ده هزار نفر بازدیدکننده روزانه است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …