چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد :با رایزنی ایرج ندیمی با معاون اول قوه قضائیه ۵۰۰ میلیون تومانی به داماش گیلان کمک شد

همای گیلان:مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال داماش خبر داد.
خبرگزاری فارس: کمک 500 میلیون تومانی به داماش گیلان

مسعود رهنما  اشاره به اقدام‌های انجام شده برای حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: با رایزنی ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با معاون اول قوه قضائیه و نیز نامه رئیس دادگستری برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، حدود ۵۰۰ میلیون تومان پول به این تیم تزریق شد که بخشی از آن به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این روال ادامه می‌یابد، تصریح کرد: پیرو نامه‌ای که مجمع نمایندگان گیلان برای معاون قوه قضائیه نوشته بود، این مساعدت انجام شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که بنده با آقای محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه و رئیسی رئیس دادستانی کل کشور داشتم، مسئله کمک به داماش به نجفی استاندار و سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری گیلان سپرده شد و مساعدت‌هایی در این زمینه صورت گرفت.

ایرج ندیمی با بیان اینکه نمایندگان گیلان تمایل دارند به داماش گیلان و تیم‌های دیگر کمک شود، گفت: این تیم‌ها نماد استان ما هستند و در کمک به آنها نگاه شهرستانی نداریم.

 موضوع کمک به داماش در حالی عنوان شد که مسئولان باشگاه داماش گیلان تاکنون از اقدام‌های اخیر هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی انجام نداده بودند./فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …