چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل پست گیلان؛ دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد

مدیرکل پست گیلان؛

دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند، گفت: با کمک خیرین مدرسه ساز می توان از این دفاتر بعنوان مراکز آموزش کسب و کار الکترونیکی و پایگاهی برای ورود دانش آموزان به بازار کار ، رونق تجارت الکترونیک و ایجاد اشتغال پایدار بهره برد .

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان در نشست محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان با بهمن یعقوبی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در خصوص راههای گسترش همکاری ها و توسعه تعاملات دوجانبه به منظور استفاده از ظرفیت های طرفین گفتگو و تبادل نظر شد .

مدیر کل پست گیلان در این نشست ضمن تبیین اهمیت نقش پست در زیست بوم اقتصاد دیجیتال و شاخص توسعه یافتگی کشورها اظهار داشت : مهمترین زیرساخت لازم برای توسعه اقتصاد دیجیتال حمل و نقل و لجستیک است که شرکت ملی پست بعنوان مهمترین بازیگر این عرصه نقش مهمی در فراهم آوردن زیرساخت های ارتباطی فراهم می کند .

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تنوع محصولات بومی محلی در استان ، برند سازی این محصولات را با تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و استفاده بهینه از ظرفیت خیرین خواستار شد .

مدیر کل پست گیلان در ادامه با بیان اینکه دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند بعنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند اضافه کرد : با کمک خیرین مدرسه ساز می توان از این دفاتر بعنوان مراکز آموزش کسب و کار الکترونیکی و پایگاهی برای ورود دانش آموزان به بازار کار ، رونق تجارت الکترونیک و ایجاد اشتغال پایدار بهره برد .

 

وی در ادامه از آمادگی پست گیلان برای چاپ و رونمایی از تمبرهای خیریه و استفاده از عواید آن برای کارهای عام المنفعه خبر داد و افزود : چاپ تمبرهای خیریه در دنیا مرسوم است و می توان با ترویج و توسعه این فرهنگ از ظرفیت تمبر برای جذب کمک های خیرین استفاده کرد .

 

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر کل پست گیلان انعقاد تفاهم نامه همکاری با پست گیلان را برای پیشبرد برنامه ها و اهداف ترسیمی خواستار شد

About مدیر خبر1

Check Also

ملاقات عمومی شهردار لنگرود در سه شنبه ۲۷شهریور۱۴۰۳

ملاقات عمومی شهردار لنگرود در سه شنبه ۲۷شهریور۱۴۰۳ دیدار دکتر صادق صادق پور شهردار لنگرود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *