همای گیلان، شنیده ها به ما می گوید که به علت بروز پاره ای از مشکلات جدی در یکی از ادارات کل استان که وظایف سنگینی را نیز بر عهده دارد، در آستانه تغییر جدی و مهم قرار دارد. بر اساس همان شنیده ها از وزارت  خانه مربوط شخص وزیر نیز متقاعد شده است تا مدیر ارشد این اداره ی کل را به زودی تغییر داده و حکم سرپرستی برای گزینه ی مطرح مدیر کلی این اداره ی کل صادر خواهد شد.
در این ارتباط خبر تایید نشده حکایت دارد که موافقت استان وتعدادی از نمایندگان مجلس نیز جلب شده است. همچنین چندی پیش نیز این مدیر کل به علت پاره ای ازمشکلات از ورود به استانداری گیلان منع گردید. تغییرات بدون برنامه و بدون هماهنگی و بدون رعایت موازین قانونی و همچنین عدم استفاده از کارشناسان و مشاورین خبره، باعث بروز مشکلات و ناهماهنگی هایی در مدیریت این اداره کل شده است.

جانشینان احتمالی مدیر کل مورد نظر
در ضمن شنیده ها حاکیست که برای جانشینی مدیر کل فوق الذکر گزینه های مناسبی وجود دارند که می توان به معاون کنون وی و همچنین و یک فرهنگی مطرح از شهرستان فومن، معاون سابق و معاون کنونی یکی از دستگاههای اجرایی در شرق گیلان و گزینه ای از کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان گیلان در حال حاضر از جمله گزینه های مطرح برای گرفتن ابلاغ سرپرستی و یا حکم مدیر کلی از طرف وزیر هستند. در این میان مدیر مطرح و با نفوذ شرق گیلانی که هم اکنون در یکی از دستگاههای اجرایی شرق گیلان (شما بخوانید فرمانداری) مسئوولیت دارد، از شانس و همراهی بیشتری برای احراز پست مدیر کلی برخوردار است.همچنین با اقبال خوش این مدیر کل یکی دیگر از گزینه های مطرح که هم اکنون سرپرست موفق یکی از فرمانداری های شرق گیلان است به علت پرداختن به امور مردم در آن شهرستان و تلاش خوب در حوزه وزارت کشور عملا از این رقابت کنار مانده است.وی در انتظار گرفتن نامه ی فرماندار آن شهرستان است.

با کانال همای خبر همراه باشید