چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر شرکت ابفار شهرستان رودسرگفت:درصد بهره مندی اب روستایی شهرستان ۷۹/۲۷ درصد می باشد که این میزان نسبت متوسط نرم استان ۷۲/۷۷ است

اختصاصی همای گیلان:مدیر شرکت ابفار شهرستان رودسر در نشستی با خبرنگاران شهرستان در خصوص وضعیت برخوردی ازاب روستایی گفت :تعداد روستاهای تحت پوشش شهرستان ۷۹ روستا می باشد که ۱۶۳۹۲ خانوار را تحت پوشش قرار میدهد.

20160303_122718.jpg1

علیزاده گزارشی از عملکرد پروژه  های عمرانی سال ۹۳  ابفار رودسر بیان نمود و گفت :۲۰ پروژه  در سال ۹۳ از محل اعتبارات استانی و ملی منظور گردیده که در این خصوص اعتبار مصوب ۳۲۴۲۹ میلیون ریال، اعتبار تخصیص یافته ۱۷۲۲۳ میلیون ریال و اعتبار هزینه شده ۳۷۳۹۰ میلیون ریال بوده است.
وی اظهار داشت در هفته دولت نیز آبرسانی به ۵ روستا با اعتبار ۳۲۰۰۰ میلیون ریال انجام شده است که مهمترین آن کوتوله هایت و سفلی، به داربن و بلترک می باشد.
مدیر شرکت ابفار شهرستان رودسر افزود در هفته دولت تقویت اب ۹ روستا نیز انجام شده است که در مجموع این ۱۴ روستا، بیش از ۲۰۰۰ خانوار از اب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.
علیزاده به برنامه های ایام ا.. دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت ۶ روستای سجیدان از توابع چابکسر، روستاهای سلاکجان و کیاسج محله و سجوبسر از توابع کلاچای و همچنین روستاهای کلکاسرا و مجتمع چینی جان از بخش مرکزی از پروژه های این ایام بوده است.
وی تصریح کرد:با اجراهای پروژه های انجام شده درصد بهره مندی اب روستایی شهرستان ۷۹/۲۷ درصد رسیده که این میزان نسبت به متوسط نرم استان ۷۲/۷۷ است در موقعیت مناسب تری قرار گرفته است. 
علیزاده افزود اعتبارات مصوب کمیته برنامه ریزی در سال۹۴ از محل ماده ۱۸۰ و تملک دارایی ۱۶۳۰۰ میلیون ریال برای تعداد ۱۰ طرح میباشد که در حال اجرا هستند.
 20160303_124758

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …