چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر شعب بانک سپه منطقه گیلان: شعب بانک سپه گیلان ۵۴۰ میلیارد ریال معوقات دارند

همای گیلان:مدیر شعب بانک سپه منطقه گیلان با بیان اینکه ۵۴۰ میلیارد ریال معوقات بانک سپه در گیلان است، گفت: معوقات مذکور ۱۴ درصد تسهیلات پرداختی توسط بانک سپه در استان است.
index

اسدالله خودستانی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به افزایش ۸۰۰ میلیارد ریالی منابع بانک سپه در استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ درصد منابع بانک سپه در استان رشد داشته است.

وی به وجود ۵۳ شعبه ریالی و یک واحد ارزی بانک سپه در گیلان اشاره کرد و افزود: ۵۳۰ نفر در شعبه‌های مذکور فعالیت می‌کنند.

خودستانی از پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به طرح‌های اشتغالزایی سازمان جهاد کشاورزی در گیلان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته پنج طرح جهادکشاورزی به بانک سپه استان ارجاع شد و تسهیلات مورد نظر پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک سپه منطقه گیلان با بیان اینکه ۱۲ طرح قالی‌بافی به این بانک در تالش ارجاع شده است، تصریح کرد: ۶۰۰ میلیون ریال برای طرح‌های مذکور مصوب شده اما تاکنون متقاضیان برای دریافت وام به بانک عامل مراجعه نکردند.

وی به فعالیت ۶۷ دستگاه خودپرداز بانک سپه در گیلان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار ۶۰۰ دستگاه POS متعلق به بانک سپه در استان فعال است.

خودستانی با اشاره به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال منابع بانک سپه گیلان در پنج ماه امسال، خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مانده مصارف بانک سپه در استان است.

مدیر شعب بانک سپه منطقه گیلان از پرداخت ۶۰ درصد از منابع این بانک در قالب تسهیلات خبر داد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم و ۳۰۰ میلیارد ریال آن به چایکاران پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴۰ میلیارد ریال معوقات بانک سپه در گیلان است، اظهار کرد: معوقات مذکور ۱۴ درصد تسهیلات پرداختی توسط بانک سپه در استان است.

خودستانی به تکلیف ۱۶۶ میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بانک سپه در گیلان اشاره کرد و افزود: ۷۵ درصد از تسهیلات مذکور پرداخت شده است ضمن اینکه ۵۰ میلیارد ریال پرونده دریافت کردیم اما به دلیل اینکه در زمینه ارائه مدارک مشکلاتی داشتند، موفق به پرداخت نشدیم.

مدیر شعب بانک سپه منطقه گیلان با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد ریال از تکالیف تسهیلات خوداشتغالی در استان را پرداخت کردیم، تصریح کرد: تسهیلات باقی‌مانده مصوب شده است.

وی به تکلیف ۸۲ میلیارد ریالی بانک سپه در پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی گیلان اشاره کرد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال در قالب ۱۷ پرونده دریافت کردیم که بیش از ۳.۵ برابر تعهدات ما بود و توانستیم ۲۶۰ میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی مسدودی بگیریم.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …