چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنگرود: *خانواده ها و زندانیان زندان لنگرود چشم انتظار کمک شما خیرین هستند*

اختصاصی همای خبر، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنگرود طی گفتگو با خبرنگار ما گفت: این انجمن در سال ٩٩ به کمک خیرین لنگرودی و هم استانی توانسته در چند مرحله بسته های حمایتی (معیشتی، لوازم تحریر) بین خانواده زندانیان توزیع نموده و چند تن از جرائم مالی غیر عمد را آزاد نماید.

وی در ادامه اظهار داشت: از وظایف اصلی ما در انجمن حمایت از زندانیان موارد زیر است که امید می‌رود با حمایت شما مردم عزیز این موارد راحتر محقق گردد.

۱)کمک به خانواده زندانیان
۲)بازسازی شخصیت واصلاح وارشاد زندانیان
۳)کمک درجهت آموزش حرفه ای به زندانیان
۴)کمک به اشتغال زندانیان پس از آزادی باتهیه فرصت های شغلی یاکمک مالی
۵)مساعدت دربهبود وضع بهداشت ودرمان، ترغیب وتشویق فعالیتهای فرهنگی، ورزشی، حرفه ای و آموزشی زندانها. انجمن خدمات خود را به کلیه زندانها، کانون های اصلاح وتربیت اطفال بزهکار، مراکز مراقبت پس ازخروج زندانیان بزرگسال واطفال بزهکار ودیگر مؤسسات تأمینی وتربیتی که وجود دارند یا بعداً ایجاد میشوند ونیز به کسانی که دراین زندانها ومؤسسات نگهداری میشوند به خانواده آنها ارائه خواهد کرد
۶)استفاده ازخدمات اطباء، مددکاران، مهندسین، آموزگاران وصاحبان تخصص وحرفه وفن در جهت بهبود وضع زندانیان وپرداخت پاداش خرید خدمت به آنها میباشد.

محسن صالحی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست اداره اوقاف و امور خیره شهرستان جناب مهندس فخر موسوی و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان جناب حامد اسماعیل پور بابت کمک های مالی گفت: الحمدالله به لطف کمک این دو ارگان طی هفته گذشته به این انجمن، انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان توانسته با حمایت دستگاه قضاء و ریاست محترم زندان، مقدمات آزادی چند تن از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم نماید.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گفت: از مردم شریف شهرستان لنگرود درخواست می کنم تا حد توان حتی با کمترین کمک مالی به این انجمن، دست در دست هم داده تا پدر یا سرپرست خانواده ای را که به خاطر بدهکاری که گاها کمتر از یک میلیون تومان می باشد را از زندان آزاد کرده و به آغوش گرم خانواده خود باز گردانیم.

صالحی در پایان افزود: از خیرین و تمام مردم شریف و نوع دوست شهرستان لنگرود درخواست دارم کمک های مالی خود را در این روزهای سخت معیشتی قطع نکنند تا بتوانیم با کمک به خانواده های زندانیان علاوه بر افزایش نشاط در خانواده ها، جلوی برخی از آسیبهای اجتماعی را بگیریم.

✔️ شماره حساب و شماره کارت جهت دریافت کمک های نقدی شهروندان
٠١٠۶٧٣۵۴١٧٠٠١
۶٠٣٧٩٩٧۵٩٩٠٢٩۴۶٠

“قدردان مهربانی هایتان هستیم”
انجمن حمایت زندانیان لنگرود

✍سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …