چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان عنوان کرد: انسجام و هماهنگی، لازمه عبور موفق از تابستان جاری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان عنوان کرد:

انسجام و هماهنگی، لازمه عبور موفق از تابستان جاری است

 

جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکت توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان برگزار شد.

 

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری گفت: لازمه عبور موفق از این شرایط، انسجام، هماهنگی و هم پوشانی است تا با احصا امکانات، توانایی‌ها و داشته‌ها بتوانیم در اسرع وقت نواقص را برطرف کنیم.

وی افزود: در راستای انجام اقدامات و فعالیت‌ها نباید به منابع مادی بسنده و اکتفا کنیم بلکه باید شرایط موجود را مدیریت کرده و از تجهیزات و تاسیسات موجود بهینه بهره‌برداری نماییم.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه انجام کارهای بزرگ در عرصه صنعت برق، مستلزم انجام کارهای کوچک، تلاش و پیگیری است، افزود: باید با همه قوا و توان پای کار باشیم و در اجرای برنامه‌ها غفلت و درنگ نکنیم چرا که وقت به منزله طلاست و جبران آن شاید در بسیاری موارد ناممکن باشد. باید حرکت و تلاش کنیم و بسیجی‌وار با کار جهادی دل به دریا زده و محدودیت‌ها را برطرف نموده تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص محدودیت‌های‌ احداث پست‌ها گفت: جهت احداث پست‌ها، بزرگترین مانع و مشکل، در استان گیلان تامین زمین می‌باشد که اگر این مشکل مقدماتی حل شود مابقی کارها به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: برنامه آتی شرکت این است که در مرکز ثقل بار استان، پست‌های جدیدی احداث کرده و تلاش بر این است که بتوانیم ۳ پست فوق توزیع در مناطق آج بیشه، چمران و ملت را عملیاتی نماییم.

گفتنی است در جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری در خصوص؛ متعادل‌سازی بار بین پست‌های کم بار و پربار، فیدرهای ۲۰ کیلوولت با بارگیری بیش از حد مجاز در اوج بار سال ۱۴۰۲، نقاط تقاطع خطوط فشار قوی با فشار متوسط و رویت‌پذیری و کنترل پذیری فیدرهای صنعتی ۲۰ کیلوولت به صورت مفصل بحث و بررسی شد و با ارائه نظرات کارشناسی، تصمیم لازم اتخاذ گردید

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *