چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: افزایش ۴۰ مگاولت آمپری ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی تا پایان سال

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

افزایش ۴۰ مگاولت آمپری ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی تا پایان سال

با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در استان گیلان افزایش خواهد یافت.

 

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای گیلان، محمود دشت بزرگ با اعلام این مطلب گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در راستای توسعه شبکه فوق توزیع و به منظور امکان پاسخگویی مناسب به مشترکین خانگی و تجاری انجام می شود.

وی افزود: در اجرای این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور۴۰ مگاولت آمپر به ترانسفورماتور موجود در پست اضافه و ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

محمود دشت بزرگ گفت: عملیات اجرایی پروژه، شامل احداث فونداسیون ترانس و تجهیزات به اتمام رسیده و ادامه عملیات ساختمانی شامل تکمیل ساختمان ۲۰ کیلوولت و کانال کابل در حال انجام می باشد. در بخش تامین تجهیزات نیز بخشی از تجهیزات شامل ترانس قدرت، کلید و سکسیونر ۶۳ کیلوولت و تابلوهای ۲۰ کیلوولت تامین شده و تامین تجهیزات باقی مانده در دست اقدام است.

گفتنی است که برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود در پایان سال جاری به بهره برداری برسد

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …