چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: در صنعت برق، زمان از طلا با ارزش تر است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

در صنعت برق، زمان از طلا با ارزش تر است

 

در جلسات کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان گیلان، تامین سوخت نیروگاه ها در زمستان، پیگیری خواهد شد.

 

داراب زاده گفت: اگرچه با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته ، روزهای گرم تابستان امسال را با موفقیت سپری کردیم، اما این پایان کار نیست و کار و تلاش ادامه دارد تا بتوانیم با اجرای پروژه های مختلف، افزایش ظرفیت خطوط موجود، تعمیر و نگهداری خطوط، نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از برق و … ایام سخت چه در تابستان و چه در زمستان را با موفقیت سپری کنیم.

داراب زاده گفت: وقت، طلاست و ارزش زمان حتی از طلا هم بیشتر است چرا که زمان از دست رفته، دست یافتنی نیست. در واقع در صنعت برق به دلیل حساسیت بالا و نقش کلیدی و حیاتی نعمت برق در زندگی امروزی، ارزش زمان از طلا هم بیشتر است. بنابراین حتی یک لحظه هم نباید غفلت کنیم و باید با کار و تلاش مستمر و شبانه روزی، خانه های هموطنان عزیزمان و صنعت را روشن نگه داریم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: از هم اکنون برنامه ریزی برای سوخت نیروگاه ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و در جلسات شورای پایایی که با مدیران عامل نیروگاه های برق استان برگزار خواهد شد و جلسات کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان، موضوع تامین سوخت نیروگاه ها بطور جد پیگیری خواهد شد./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …