چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: عمر تجهیزات برق گیلان پایین است

همای گیلان:جمشید طالبی صبح امروز در جمع نمایندگان شوراهای اسلامی این شهرستان روشنایی معابر و نصب چراغ و پایه‌های موجود را از وظایف توزیع برق عنوان کرد.13921021000390_PhotoA

وی با بیان اینکه کوتاهی نباید در این زمینه صورت گیرد، تصریح کرد: توسعه در شهر به‌عهده شهرداری و نگهداری از تاسیسات برق به عهده ماست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه در برخی از جاده‌ها تامین روشنایی به‌عهده راه و شهرسازی است، گفت: شبکه‌های فرسوده در خشک‌بیجار زیاد است، اما کمبود کنتور برق وجود ندارد.

این مسئول گیلان را استان پراکنده‌ای خواند و تصریح کرد: گیلان از نظر مشترکان برق در کشور رتبه نخست را دارد.

طالبی عمر تجهیزات برق به دلیل رطوبت بالای گیلان را پایین دانست و یادآور شد: به همین دلیل اعتبار نگهداری سرویس‌های برق در گیلان بالاست.

وی بیشتر شبکه‌های برق گیلان را فرسوده دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته طراحی های برق مهندسی نبود اما اکنون سیستم‌های جدیدی وجود دارد.

این مسئول افزود: شرکت ما تحت ممیزی فنی است و در طول سال بازرسی در این مکان مستقر و به صورت مداوم بوده و در حال رصد هستیم.

طالبی درباره بحران برف سال ۸۳ و تخصیص اعتبارات به سیستم‌های آسیب دیده برق گیلان اذعان داشت: به دلیل بارش برف سنگین در سال ۸۳، ۵۴ میلیارد تومان تاسیسات برق استان خسارت دید، اما ۵ میلیارد تومان به ما اختصاص دادند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان داشتن نیروهای انسانی متعهد و متخصص را برای شرکت توزیع برق گیلان افتخار دانست.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …