چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو ایران_لاهیجان برای توسعه تولیدات خواستار حمایت ویژه مسئولان در اعطای تسهیلات بانکی شـد

مدیر عامل شرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو ایران_لاهیجان برای توسعه تولیدات خواستار حمایت ویژه مسئولان در اعطای تسهیلات بانکی شـد

امیر پورنصیری، کارآفرین لاهیجانی، تولید کننده ۱۶۲ نوع قطعات جلوبندی خودرو برای طرح های توسعه و افزایش ظرفیت تولید، خواستار تسهیلات بانکی و حمایت ویژه مسئولان حوزه صنایع کشور شد.

اختصاصی همای خبر -امیر پورنصیری در بازدیدی که از این شرکت در روز پنج‌شنبه چهارم آبان ماه که با حضور پورحیدری مدیرکل صمت استان،براتی فرماندار، محمد بداشتی سرپرست اداره صمت شهرستان لاهیجان صورت گرفت اظهار داشت : متاسفانه پرداختهای بانکی به تولیدکنندگان به شکل انعقادی و بر پایه سرمایه های در گردش است و شرکت تولیدی ایران- لاهیجان در سال جاری از اعتبار بانکی برخوردار نبوده و به جز حمایت ده میلیاردی اداره کل صمت گیلان در ابتدای سال ، دریافتی دیگری نداشته است.

وی با ذکر اینکه تسهیلات بانکی حتی با گرو گذاشتن اسناد شرکت های تولیدی برای اغلب تولیدکنندگان امکان پذیر نیست گفت: کارآفرین برای توسعه در کار ، طبیعتا نیازمند نقدینگی است و ما برای فائق آمدن بر تورم های موجود، باید سبد کالای خود را افزایش دهیــم.

این کارآفرین لاهیجانی که در شرکت تولیدی خود با اشتغالزایی برای ۱۳۵ نفر ، هم اکنون ۱۶۲ نوع قطعه جلوبندی خودرو را در سبد تولیدات خود دارد، گفت: این شرکت صنعتی، با توزیع محصولات جلوبندی خودرو در سطح کشور ، در صدد صادرات قطعات میباشد.
امیـر پورنصیری تاکید داشت : ما همواره در پی افزایش کیفیت تولیدات و طرح های توسعه بوده ایـم و در این خصوص خواستار حمایت‌های ویژه مسئولان هستیـم.

 

About نسرین عشقی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …