چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت سیمان خزر با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان دیدار کرد

همای خبر/دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در دیدار با مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان گیلان مطرح کرد .

✅✅💯عمل و اجرای فرامین تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین در سرلوحه امورات شرکت سیمان خزر در سال ۱۴۰۱ بوده و در قدم اول تحقیق و توسعه در واحد کنترل کیفیت عملیاتی گردیده است .

📣به گزارش سیمان خبر از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تبریک انتصاب ایشان و تبریک سال نو، که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ، دانش بنیان ،اشتقال آفرین نامگذاری شده است، با اشاره به وضعیت سیمان و کارخانجات تولید این محصول در سالی که گذشت و نیز تشریح و تبیین افق و چشم انداز آن در سال پیش رو ، اظهار داشت که هم اکنون با عنایت به شرایط کنونی ، لازم است با همکاران درایت و هوشمندی و بهره گیری از دانش و تجارب به عواملی مانند قیمت تمام شده محصول ، مدیریت هزینه ها و همچنین بالا بردن میزان بهره وری و خصوصا استفاده بهینه و حداکثری از عوامل موجود و در اختیار ، توجه ویژه ای نموده و در تحقق اهداف سازمانی و راهبردهای تعریف شده در صنعت سیمان تلاشی وافر نمایند.

🔹در ادامه این جلسه دکتر پور حیدری مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان  نیز ضمن خیرمقدم افزود: «امروز جای بسی افتخار است که شرکت سیمان خزر با همه مشکلات پیش روی صنعت سیمان امروز مشکلی در تولید ندارد و و الحمدالله نتایج بسیار مطلوبی نیز در سال ۱۴۰۰ دست پیدا نموده که در حوزه تولید سیمان استان نیز بسیار درخشان ظاهر شده است . وی افزود باتوجه ارزیابی مثبت عملکرد مدیران وکارکنان شرکت سیمان خزر آماده هر گونه همکاری برای رفع مشکلات احتمالی شرکت می باشیم .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …