چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت های خصوصی

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد:
برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت های خصوصی

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر از برگزاری آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت های خصوصی فعال در این اداره کل خبرداد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، احمد غفارزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح یکشنبه با حضور نماینده اداره آموزش سازمان بنادر و دریانوردی و با همکاری قسمت آموزش و نظارت مرکز HSE، آتشنشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این اداره کل،  آزمون ارزیابی کارشناسان HSE شاغل در شرکت های خصوصی فعال با مدرک دانشگاهی غیرمرتبط در سالن امتحانات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
وی با بیان اینکه مرحله اول این آزمون به صورت مشترک و همزمان در کلیه بنادر کشوربرگزار شد، افزود: ۳۵ نفر از نمایندگان و مسئولان شرکت های پیمانکار فعال در حوزه های بندری و اقتصادی، دریایی، فنی و مهندسی، برنامه ریزی و توسعه منابع حضور بعمل آوردند.

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مورد هدف از برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در بنادر کشور و همچنین ارتقاء سطح علمی و پرورش نیروهای مستعد از جمله اهداف آزمون  تعیین سطح شاغلین HSE بخش خصوصی در این اداره کل است.

غفارزاده با بیان اینکه منبع سئوالات آزمون کتاب آشنایی با کلیات ایمنی، بهداشت و زیست در محیط های کاری بنادراست، تصریح کرد: این کتاب در وب سایت HSE سازمان بنادر به آدرس WWW.HSE.PMO.IR بارگزاری شده است

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …